Renault nu va mai vinde Logan în India din aprilie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Indienii de la Mahindra au decis împreună cu francezii de la Renault să nu mai vândă modelul Logan în India. Vehiculul în sine va fi supus unui rebranding şi va fi vândut de cei de la Mahindra&Mahindra sub marca proprie, dar va utiliza în continuare propulsoare şi transmisii de la Renault. Francezii vor veni în India cu propria gamă începând cu jumătatea anului 2011, gamă din care Logan nu va mai face parte.
Renault şi Mahindra au vândut 45.000 de unităţi Logan în India din aprilie 2010 până în prezent. Modelul francez destinat pieţelor emergente era produs local, la fabrica din Nashik, dar lungimea sa a fost problematică pentru vânzători şi clienţi deopotrivă, deoarece modelele mai lungi de patru metri sunt supuse unor impozite mai mari în India. Mai precis, un model mai scurt de 4.000 milimetri este taxat cu 10% din valoarea de nou, în timp ce un model care este mai lung de 4.001 milimetri este taxat cu 22% din valoarea de achiziţie. Cei de la Mahindra doreau de mult o versiune mai scurtă a lui Logan, dar francezii de la Renault au renunţat ulterior la această idee.
Acordul între Renault şi Mahindra expiră peste trei luni, după care Mahindra va deţine licenţa modelului cunoscut nouă sub numele de Logan. Ulterior, indienii vor avea dreptul de a-i aplica diverse modificări lui Logan, având libertate de mişcare în acest sens.
Singurele excepţii vor fi legate de motorizări şi transmisii, care vor fi preluate în continuare de la Renault. Ulterior, francezii le-ar putea oferi indienilor tehnologia necesară actualizării lui Logan.Via | Wheelsunplugged
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Dacia este un BRAND al Renault iar beneficiile obtinute de Renault (de ori unde) se vad in investitiile in tehnologizare, centrul de la Bucuresti, etc. Tu chiar crezi ca investitiile din Romania s-au realizat (numai) din vanzarile Dacia Mioveni in Romania si export, etc?
buzunarul Daciei...:D
Da, aduceau ! ckd-urile de unde crezi ca veneau? erau aduse de la Mioveni amice
CKD este un acronim pentru "Complete Knock Down", adica piesele necesare asamblarii unei masini in strainatate.
CKD-urile pentru India pleaca din Romania.
Ba chiar acum, Dacia are facilitati ultra-moderne unde poate sa conceapa o masina de la zero