Şeful operaţiunilor de la Lotus s-a mutat la Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Frank Tuch, fostul şef al departamentului de operaţiuni de la Lotus se va transfera la Volkswagen începând cu data de 1 septembrie. Frank Tuch a venit la Lotus în luna mai acestui an şi a lucrat opt ani la Porsche înainte de mutarea la producătorul britanic de modele sport. În cei opt ani la Porsche, Tuch a reuşit să ajungă pe postul de şef al departamentului de calitate. Şeful Grupului Volkswagen, Martin Winterkorn, este un mare admirator al muncii lui Tuch şi consideră că acesta este unul dintre responsabilii rezultatelor bune obţinute de Porsche în Studiul Initial Quality de la J.D. Power din 2010 – în care Porsche a obţinut prima poziţie.
Sarcina lui Tuch în cadrul Volkswagen este de a conduce mărcile Volkswagen şi Audi pe poziţii superioare în cadrul clasamentului J.D. Power pe viitor. Winterkorn consideră că rezultatele slabe din studiul J.D. Power le împiedică pe cele două mărci ale concernului Volkswagen să atingă vânzări ridicate pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
În 2010, Volkswagen a obţinut locul trei de la coadă în clasamentul J.D. Power, iar Audi s-a clasat sub media industriei.Frank Tuch l-a înlocuit pe Hans-Joachim Rothenpieler, în vârstă de 52 de ani, pe postul de şef al departamentului de calitate al Volkswagen. Rothenpieler a fost numit managing director al departamentului de dezvoltare la Volkswagen Sachsen GmbH. Hans-Joachim Rothenpieler l-a înlocuit pe Frank Loeschmann, care a devenit noul reprezentant al Grupului Volkswagen pe piaţa din India.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Oliver Zipse, șeful BMW, a transmis un nou avertisment cu privire la planul Uniunii Europene de a interzice vânzările de mașini noi cu motoare termice din 2035. Oficialul mărcii germane spune că acest plan ar putea avea consecințe grave pentru industria auto europeană. (05.12)
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
Mahindra BE6 Formula E Edition: ediția specială care sărbătorește 10 ani în Formula E

-
Imagini noi cu viitoarea Cupra Raval: preț de 26.000 euro

-
Noile Alfa Romeo Giulia și Stelvio Quadrifoglio Collezione: ediție specială produsă în 63 de exemplare













Comentarii (2)