Volkswagen vrea supremaţia pe segmentul modelelor electrice şi hibride
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen plănuieşte să devină unul dintre cei mai importanţi jucători pe segmentul automobilelor electrice în următorii ani. Grupul german va lansa în viitorul apropiat mai multe modele electrice sau hibride, care vor confirma intenţiile sale.
Primele exerciţii ale germanilor în acest sens au în prim plan actualul Touareg Hybrid, existent deja pe piaţă. SUV-ul va fi urmat în 2012 de o versiune hibridă a lui Jetta, trenul de rulare ecologic fiind programat să apară şi sub caroseriile lui Golf şi Passat în 2013.
Până atunci însă, pe piaţa europeană va fi lansată o flotă de vehicule electrice de test, care au la bază compactul Golf. O versiune de serie va putea fi cumpărată de public abia în 2013, an în care Volkswagen va lansa şi varianta electrică a micro-car-ului E-Up!.
Pentru a putea deveni unul dintre cei mai importanţi producători de vehicule electrice, grupul Volkswagen va fi ajutat şi de modelele brandurilor de sub tutela sa. Audi promite un Q5 hibrid până la sfârşitul acestui an şi anunţă dezvoltarea unei versiuni ecologice a limuzinei A8. Fanii constructorului din Ingolstadt aşteaptă însă cu nerăbdare sosirea mult trâmbiţatului e-Tron, supercarul electric, bazat pe R8.
De cealaltă parte, Porsche a introdus la rândul său versiunea hibridă a noii generaţii Cayenne şi plănuieşte să vândă o serie limitată a supercarului ecologic 918 Spyder.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Dupa nume, poza, si comentariu...nu mai pot dormi noaptea. E mai linistitor un film cu Freddy Krueger. :)
Acuma, nu ca n-ar fi posibil. In ziua de azi se poate intampla orice si in perioade destul de scurte de timp.
Dar sa dormi tu pe camasa vreo 5 ani si dupa aia sa vii sa spui ca vei fi jupan e prea mult. Japonezii inca mai au un avans considerabil pe palierul asta si e greu sa-i ajungi, cu atat mai putin sa-i depasesti. Mai bine sa se concentreze mai tare pe TDI-uri ca vin unii tare din urma si ar putea sa le fure clientii...
Ca sa nu mai zic ca trebuie sa inlature liderii actuali, Nissan & Toyota si chiar Tesla.
@Jean
Cred ca ai gresit forumul...si cel mai probabil si tara.
Du-te inapoi in Indonezia.