Audi pregateste noile S4 si RS4
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a confirmat deja ca noul S4 va beneficia de o motorizare V6 de 3.0 litri. Mai nou, producatorul din Ingolstad a confirmat ca S4 nu va fi singura versiune a modelului Audi A4, urmand sa apara pe piata si varful de gama – RS4.
Anuntul a fost facut de unele surse din cadrul companiei Audi, care au afirmat ca se lucreaza la un rival pentru BMW M3. Sursa din cadrul companiei germane, care a dorit sa ramana anonima, nu a precizat cifrele aferente celor doua noi versiuni de top din familia modelului A4, dar a precizat ca viitoarele modele S4 si RS4 vor imparti aceeasi unitate de motorizare, doar ca RS4 va dispune de mai multi cai putere.
Zvonurile care circula pe piata sugereaza ca ar fi vorba despre o putere situata intre 420 si 450 cai. Desi rivalii lui RS4 suporta in prezent motorizari V8, inginerii Audi nu-si fac probleme pe aceasta tema, sustinand ca un V6 este cea mai buna varianta.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
depinde acum de dimensiunea turbinei. vechiul RS4 01, cu 2.7BiTurbo avea doua chargere K03. si era capabil prin resoftare sa faca 450 CP. chiar daca noul RS4 nu va fi Biturbo, un charger compentent poate scoate si 500 CP cu usurinta din 3.0 V6
A scos audi vre-o varianta de RS4 mai slaba decat precedenta? raspunsul este NU. asa ca asteptati-va la un S4 aproape de 400 CP si un RS4 inspre 500 CP. Ceea ce ma bucura este faptul ca a reactionat Audi la public, si-au luat ceva injuraturi cand au renuntat la supraalimentare :)
M5 se "chinuie" cu monstrul RS6 :)
Daca duci o masina capabila la un tuner dibaci, o s-o tranforme intr-o bestie...Acu vreo 5 ani citeam pe undeva ca au reusit sa scoata vreo 400 de cai din 1800 turbo pe benzina...DAR, nu aveau nici o apasare despre normele de poluare...ce iese nou pe piata de-acu incolo ar cam trebui sa indeplineasca EURO 5. Iar EURO 5 e problema mai ales la motoarele "dopate"...
In concluzie...nu e imposibil dar in mod sigur e destul de dificil sa scoti foarte multa putere dintr-un motor relativ mic respectand niste norme de poluare nu tocmai blande...
...dupa cum spuneam si in postul precedent, normele de poluare sunt aceleasi pentru toate motoarele...insa cele "dopate" (cu turbo/compresor) vor avea dificultati mai mari sa se incadreze...e chestie de dinamica a arderilor...motorul mic are arderi mai violente cu degajare de NOx mai mare...Si de-asta motoarele americane sunt asa de handicapate...pentru ca sunt concepute de ucenici de bucatari si fiindca au norme de poluare mai stricte decat cele europene si ca se incadreze le reduc puterea litrica...cum suna un motor de 4000 cmc cu doar 210 CP...si inca pe o masina cica sport? Adica cu doar 20 de cai in plus fata de motorul de 2.9 pe care VW il punea pe Golf acum 10 ani...