BMW promite un rival pentru Audi A1 pana in 2013
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Geneva a generat o multime de intrebari dar si o multime de raspunsuri. Lansarea primului model premium de clasa mica din istoria Audi a ridicat semne de intrebare si in tabara BMW, care se gandeste tot mai mult la nasterea unui rival, gata sa imparta aceeasi platforma si aceleasi compoenente cu fratii de concern de peste Canalul Manecii, si anume MINI.
Norbert Reithofer, presedintele executiv BMW, a recunoscut in cadrul unui interviu acordat la Geneva, ca exista in acest moment planuri pentru un model pozitionat sub actualul Seria 1. Studiile recente au aratat ca inca exista cerere pentru vehicule premium pe segmentul masinilor mici, in ciuda crizei globale.
Daca Audi a lansat A1 iar Mercedes se pregateste sa readuca in atentia publicului ForFour, BMW trebuie sa reactioneze. Bavarezii o vor face curand, cu o noua platforma, capabila sa primeasca tractiune fata sau integrala si sa reduca costurile de productie a doua modele cu identitati diferite: unul in curtea BMW si unul in ograda Mini.
Desi nimeni nu a confirmat aceasta informatie pana in prezent este foarte probabil ca rivalul BMW pentru A1 sa fie o varianta nemteasca a noii generatii Mini Cooper.
Desi modelul britanic este asteptat abia in 2014, bavarezii ar putea aduce in showroom-uri fratele mai mic al lui Seria 1 chiar din 2013.Ideea unui astfel de model ridica insa numeroase semne de intrebare, legate in primul rand de locatia unde se va produce viitorul model BMW. Avand in vedere faptul ca platforma va fi comuna cu cea a viitorului Mini, este posibil ca pentru productie sa fie desemnata aceeasi uzina din Oxford, motorizarile urmand sa fie furnizate de fabrica Hams Hall.
Daca platforma destinata celor doua noi modele de clasa mica va fi un succes, BMW se va gandi la folosirea ei si pentru dezvoltarea viitoarelor generatii ale lui Seria 1, model despre care nu se stie daca va ramane la traditionala propulsie spate sau va opta pentru tractiune fata.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
207 deja are o platforma foarte buna, pe circuite 207 RC sta la cateva sutimi de secunda in spatele lui CLIO RS si chiar pe unele circuite castiga in fata lui Clio in ciuda faptului ca are 25 de cp in minus.