Cinci obiceiuri enervante la volan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In cadrul unei campanii de sensibilizare a soferilor britanici, organizatia RAC a efectuat un studiu pentru a descoperi care sunt cele mai enervante obiceiuri proaste ale soferilor din Marea Britanie. Studiul a fost realizat in incercarea de a descoperi defectele soferilor britanici si motivele pentru care acestia sunt nervosi in trafic. Zonele urbane aglomerate s-au dovedit a fi cele care prezinta cele mai mari probleme in materie de respectul oferit in spatele volanului.
Iata cele mai deranjate obiceiuri pe care le au soferii din Marea Britanie: mentin o distanta prea mica intre vehicule, demareaz de la semafor cu intarziere, nu cedeaza ocazional prioritatea celor care vor sa intre pe drumul principal de pe un drum secundar, nu multumesc atunci cand unul dintre ei ii lasa sa treaca in fata si se manifesta agresiv atunci cand un alt sofer este necivilizat. Englezii au fost deranjati si de soferii care vorbesc la telefon fara sa utilizeze un handsfree in timp ce conduc, dar si de cei care circula cu o viteza semnificativ mai mica decat viteza maxima permisa pe segmentul respectiv de drum.
Pentru ca britanicii sa se respecte intre ei mai mult pe sosea, RAC le recomanda acestora sa respecte regulile de circulatie si sa fie mai politicosi. Astfel, se recomanda respectarea cu strictete a regulei de doua secunde, iar in zonele aglomerate este de preferat sa se respecte regula fermoarului.
Desi aceasta campanie are loc in Marea Britanie, problemele intalnite de englezi sunt deja un lucru comun pe soselele din Romania, unde putem adauga cateva elemente caracteristice.Pentru a fi mai respectati pe sosea, este indicat sa le multumiti celorlalti conducatori auto atunci cand le taiati calea sau cand va cedeaza trecerea desi nu este cazul, iar in momentul in care va deranjat un alt sofer dar nu v-a pus in pericol siguranta este de preferat sa nu reactionati prin violenta verbala si sa nu il claxonati. Manierele in trafic nu te costa absolut nimic – fiind suficient sa ridici mana incat sa o vada celalalt sofer sau sa aprinzi semnalul de avarie pentru cateva secunde in semn de multumire. Desi pare ceva banal, putini soferi mai multumesc pentru micile favoruri facute in trafic, iar acestea devin din ce in ce mai rare.
Via | Telegraph
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Regula fermoarului - atunci cand doua benzi se transforma intr-una singura si masinile stau in coloana pe cele doua benzi, ele vor intra alternativ pe banda unica.
Sunt din Brasov, si observ contrariul celor afirmate. Din ce in ce mai multe persoane cedeaza trecerea si multumitul prin avarie e foarte folosit si prinde din ce in ce la mai multa lume. De faza cu injuratul si urlatul la alti parteneri in trafic, e boala genetica, nu cred ca vom scapa vreodata nicaieri in tara.
1) patrarea unei distante de 2 secunde in mers se traduce prin a avea o distanta fata de cel din fata proportionala cu viteza de deplasare astfel incat sa o parcurg in 2 secunde.
2) de la momentul in care se pune verde, astept doua secunde pana sa plec de pe loc. evident ca aceasta regula nu prea se poate aplica in Bucuresti fara o suma de injuraturi.
3) mai exista probabil si alte situatii in care se poate aplica.
Banc: cat dureaza o secunda in Bucuresti? R: din momentul in care se pune verde si primul claxon :))
O zi buna!
ar trabui sa dai o fuga prin cluj, sibiu, brasov...sa vezi cum se conduce normal.
Inutil sa va spun ca 2-3 astfel de intersectii blocate pot genera blocarea unui cartier sau a unui oras mai mic in timp de doar cateva minute.
PS: Atentie in trafic !
Cat despre soferii din restul tarii, ori am intalnit eu doar "specimene alese", ori e aproape la fel peste tot. Desigur, n-am avut cum sa nu observ o ameliorare fata de Bucuresti, dar nu mi s-a parut ca este o diferenta atat de mare.
Va salut.