GALERIE FOTO: Noul Citroen DS5, imortalizat în 80 de imagini

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 10.08.2011
Citroen a revenit astăzi cu o galerie foto completă a noului DS5, vârful gamei premium a constructorului francez. Modelul a fost surprins într-un decor de poveste.

Comentarii (23)

  • sunt fan opel convins insa nu pot sa nu apreciez si sa aplaud o asemenea bijuterie ! bv citroen o masina fantastica ,cel putin pana acum d.p.d.v. stilistic. vom vedea cum se prezinta si la drum
    29 3
  • Vasilica
    Incredibil cum poate sa arate zici ca e o......
    Audi,BMW,Mercedes falimentul vine peste voi. A venit naucitorul de masini premium!!!La revedere!
    22 20
  • Superba
    Superba masina.In Romania nu cred ca va avea nu stiu ce succes datorita mentalitatii primitive, dar in lume cred ca va depasi succesul de la DS3
    26 2
  • @Vasilica Lasa ca romanii o sa cumpere tot Audi, BMW si Mercedes... negre si albe bineinteles :)

    Citroen scot niste masini superbe in ultima vreme. Si dintotdeauna le-am apreciat foarte mult design-ul, dar erau cunoscuti pentru calitatea proasta a interiorului. Motoarele diesel cel putin sunt construite in colaborare cu Ford si sunt foarte raspandite si bune, nu stiu despre cele pe benzina.
    15 8
  • Superba masina, atat exterior cat si interior. Bravo Citroen
    @BBR91
    Nu stiam ca grosul vanzarilor celor 3 se afla in Romania, iar de succesul sau nu al DS5-ului va depinde de Vestul Europei, nu de tara noastra
    15 2
  • BaditzaEx
    absolut superba !!!
    intreaga gama DS este acum completa, sunt convins ca si la fiabilitate a evoluat mult doar ca gama de motorizari nu mi se pare prea variata - oricum pt acest model cea mai potrivita motorizare pare cea de 2l diesel
    10 2
  • Gama completa va fi cu DS9, eu unul sper sa faca pasul asta, Citroen chiar are "fata" si de clasa de lux
    12 3
  • @
    O masina frumoasa, dar eu zic ca trebuie sa se opreasca aici.
    DS3- o masina cu 2 portiere
    DS4- DS3 cu 4 portiere
    DS5- DS4 alungit.
    Deci pana la urma devine plictisitor, cu toate ca arata foarte bine gama DS. Era bine sa fie unul singur (DS5), deoarece era ceva unic, nu era acelasi design pe x,y,z modele , cum se aplica in toate marcile din ziua de azi.
    5 25
  • Anonim
    Si totusi, in afara de comentarii insipide de ridicare in slavi, ce aduce nou masina asta? Designul este un element strict subiectiv (mie de ex. nu imi place, seamana cu un cartof alungit) dar pe partea tehnica cu ce poate depasi un Audi, Bmw sau Mercedes? Ca daca merg pe aceeasi strategie ca si Opel- design interesant si cam atat, nu stiu cat succes o sa aiba.
    7 23
  • @dan_grc
    Nu cred ca vor mai investi in ceva ce nu va cumpara nimeni. Si-au facut o ambitie si au facut C6 despre care sincer nu stiu cat de bine se vinde, dar nu cred ca foarte bine. Si cred ca intelege toata lumea de ce, pentru ca toata lumea prefera Audi, BMW, Mercedes deoarece sunt lideri la clasa de lux. Personal as prefera Lexus, dar poate exclusivitatea lui C6 si al unui potential DS6 sa-i zicem, ar prinde la public.
    11 1
  • @BBR91
    Eu cred asta in urma lansarii conceptului Metropolis, conceptul arata destul de aproape de o masina de serie, iar daca vor scoate DS9 nu va fi si un C9, ci direct DS. Si daca vor scoate pe piata acest model o vor face pt imagine si sa demonstreze ca pot si ei sa faca un model in clasa de lux
    10 0
  • @dan_
    citroen deja a confirmat ca un posibil DS9 ar putea intari imaginea de lux a constructorului insa doar pe piata chineza..........
    sa speram k daca il vor face sa il aduca si in Europa.......si in State......
    de fapt peste tot.....si la un pret de 50k ar fi mult mai ieftin ca un A8,Seria7 si S-classe.........care cu motoare diesel de 3litri si ceva dotari de domne ajuta nu gasesti mai ieftin de 75k-80k euro......
    9 1
  • foarte aratoasa masina...
    dar ds-urile mi se par scumpe. adica daca vrei sa te bati cu greii audi bmw merc...ar trebui sa vii cu un pret sub ce ofera ei la categoria respectiva.
    ma uitam la ds3, acelasi pret cu un a1 de ex, motor + dotari asemanatoare.
    e greu sa alegi citroen (desi eu n am nimic cu ei, ca marca)... doar pt ca ti da un aer de exclusivism
    0 13
  • Observ la unii de aici cat de spalat le este creierul.
    Pentru ei anumite marci sunt "Dumnezei" in lumea auto si nu pot fi egalati orice ai face.
    Se pare ca foarte multa lume nu a inteles ca orice producator serios are tehnologie sa faca o super masina daca isi propune.
    Capabilitatea unui producator este foarte des subestimata pentru simplul fapt ca perceptia asupra brandului este una "inferioara".

    Daca producatorul intra in segmentul superior este imediat criticat ca nu are ce cauta, chiar daca produsul se ridica la standardele respectivului segment.( " ....totusi nu se compara Citroen cu Audi, ca Audi e Audi.... De parca ce daca e Audi....? E vreun OZN ceva...? ")

    Eu ma bucur ca exista si altii, cu altceva, fiind saturat de conservatorismul tipic nemtesc, plictisitor, de oameni cu mentalitate imbatranita. Este caracteristic noua romanilor sa gandim asa. Traim intr-o societate conservatoare si ne formam ca atare. E greu sa acceptam altceva, sa acceptam diversitatea.

    Succes Citroen si altora care indraznesc sa schimbe cate ceva !!!
    DS5 este superb. A aparut destul de tarziu, prototipul fiind prezentat in 2005 (C-Sportlounge). Sa speram ca nu va pati ca Avantime de la Renault.
    22 0
  • citroen CX - Palas
    Am fost indragostit de acest model. Suspensie hidro-pneumatica, interior de nava spatiala la nivelul anilor 80. Probabil forma neconventionala si o fiabilitate nu de nota 10 nu au impus si mai pregnant modelul pe piata.
    Am cochetat recent cu achizitia unui C6 admiram in special interiorul cu adevarat deosebit si forma care iese putin din tipare, din uniforma. In schimb consumul raportat la performante si valorile mici de revanzare le-am considerat partile slabe.
    Ma bucur ca Citroen iese din plutonul ultimilor ani cu linia DS si o voi urmarii cu atentie. Sper ca si partea tehnica sa fie foarte apropiata de eficienta unui motor BMW, de fiabilitatea unui Mert, a unei Toyote.
    Nu stiu daca intradevar suma calitatilor trebuie sa ramana constanta, pentru ca daca afirmatia nu e valabila Citroen va avansa serios. Daca vor fi si la fel de pragmatici ca VW....dar
    Asteptam un drive test !!!
    8 0
  • specia umana
    renault avantime a platit pretul unei greseli strategice. acel model a fost vandut initial doar cu v6-le de 3l. au vrut sa pastreze un aer superior prin aceasta miscare, dar tocmai ca s-a intamplat pe dos. au percutat tarziu cu cilindree mai mica si astfel acel model a ramas ceva rar vandut.
    eu, personal as cumpara asa ceva fiind cred singurul mnovolum coupe de pe piata. nu stiu ce deficiente are (totusi vorbim de un renault, construit in epoca low-cost).
    citroen s-a cam schimbat la fata intr-un mod nefericit din punctul meu de vedere. a lasat deoparte inovatiile prea avansate. chiar daca se vede clar ca a urcat la calitati de interior (din 2000 pana acum e o urcare continua).
    adica la primul c4 a avut volan cu bucut fix, ecrane lcd, - au disparut, desi nu aveau absolut nici o problema ci chiar, numai avantaje
    pe c5 avem (inca volan butuc fix si hydractive) - pe ds5 ar fi normal sa avem prezent hydractive si tot butuc fix. mi-e mare teama ca si pe viitorul c5 nu vom mai regasi volanul si cred ca la limita suspensia.
    de ce? mentalitatea cretina si habotnica, care nu permite avansul tehnologic.
    daca venea audi cu aceste idei, sigur prindeau la publicul snob si infect din romania. dar in vest ar fi fost o mare lovitura caci acolo snobii care cumpara aceste masini sunt si mai cretini. vezi exemplul vw, care nu face nimic iesit din comun sa vanda aceeasi marie care e pe palcul maselor proaste. vezi porsche care modifica doar o curba, un colt de la o generatie la alta de vreo multe zeci de ani.

    omenirea e o specie proasta, care nu accepta modificarile si se adapteaza greu
    17 2
  • Vasilica
    @specia umana
    Pai daca esti asa de frustrat ca miliarde de oameni sunt cretini si prosti de ce nu iti pui streangu ca sa scapi?!
    2 16
  • @specia umana
    in principiu sunt deacord cu ce spui, desi poate comentariul meu de mai sus nu spune asta.
    dar gandeste te asa: de ce se vinde bine vag la mase? pentru ca masa de oameni, in general e comuna, conservatoare. nu si doreste sa epateze. exceptiile (geniile) apar ca si deviatii de la comun, banal si sunt, in general, mult mai mici ca si numar. de aceea un ds3, de ex, se vinde mai greu, fiind preferata de "exceptii"
    9 2
  • DS5
    Imi place cum arata si atat. Nu mi-as cumpara una, pt ca daca as vrea un monovolum este mai scumpa decat un Renault Scenic sau un Ford S-Max, iar daca as vrea o limuzina de clasa mare, nu are imaginea de marca a unui A6, 5, E si cred ca nici calitatea necesara. Consider ca motivul pt care masinile astea nu se vand nu tine de inteligenta sau snobismul populatie globale, ci de producator in sine. DS5 nu o sa se vanda in primul rand datorita "formei" si ei ar fi trebuit sa stie asta pt ca aveau deja exemplul lui Mercedes R care a fost un esec comercial. Iar in al doilea rand datorita numelui. Citroen si daca s-ar rebrandui de 10x nu o sa creeze rezonanta pe care o au Audi, BMW sau Mercedes, pt ca astea 3 marci germane reprezinta cultura premium de zeci de ani. Sa ne uitam la Toyota, cu al lor Lexus, care au fost mai inspirati decat Citroen si au creat un brand separat, nu doar o linie de produse. Pai japonezilor le-a trebuit 20 de ani pana sa fie bagati in seama in clasa premium si, fie vorba intre noi, in Europa (popoare mai conservatoare de fel) nici macar acum nu conteaza la vanzari. Pe de alta parte, desi poate ca ceea ce este la vedere (materiale, design) se ridica la nivelul trio-ului german, nu cred ca si ce se afla pe dedesubt le poate face fata.

    @speciaumana: Incearca sa fi pragmatic si o sa vezi ca nici macar tu nu ai da banii pe un DS5. Nu tot ce zboara se mananca!
    4 9
  • RROOMM
    @C-G-C
    Ceri altora sa fie pragmatici in timp ce tu nu esti.
    DS5 cu Scenic sau S-Max nu poti compara ca "joaca in alt film".
    Iar cine e pragmatic o sa isi cumpere ce considera ca i se potriveste raportat la suma de care dispune si in nici un caz nu va da bani pe masini la care plateste mult pe brand (imagine de marca) in loc de ce ofera masina cu adevarat.
    7 0
  • De ce se vinde mai bine VAG la mase? Pentru ca este o masina mai buna, mai adaptata drumurilor noastre "extraordinare"! E ca in povesta aia cu femeia frumoasa: o iei de sotie acum si in 10 ani (2-3 ani in domeniul auto) cand imbatraneste iti dai seama ca ai luat doar frumusetea.
    2 7
  • bravo
    este superb noul citroen eu am peugeot 307 t6 dar acest model new m-a dat gata e magnific la esterior cat mai ales la interior
    bravo
    1 0
  • Flaviu C
    declin
    citroen se intinde mai mult decat ii este plapuma.
    acum cand toata politica conduce spre downsizeing si toata lumea cumpara masini low-cost, vine un producator mediu si se pune pe facut masini premium, in loc sa incerce sa construiasca cel mai ieftin hibrid/electric.
    putini vor cumpara un Citroen premium. Sa fim seriosi.
    Toate DS-urile o sa faca o gaura mare in buget si o sa distruga definitiv brand-ul.
    Parerea mea este ca nu peste multi ani vor disparea de pe piata, decat in cazul in care ii vor cumpara chinezii.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru