Record: Un Ferrari Testa Rossa din 1957 a fost vândut cu 16.4 milioane de dolari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cea mai scumpă maşină tranzacţionată la o licitaţie este un Ferrari 250 Testa Rossa din 1957. Modelul a fost vândut în cadrul licitaţiei organizate de Gooding&Co în schimbul sumei de 16.4 milioane de dolari, alături de alte vehicule preţioase şi rare. Exemplarul în cauză este un prototip, primul Testa Rossa construit vreodată, şi modelul care a stat la baza celorlalte unităţi 250 Testa Rossa construite ulterior. Vehiculul nu a fost ţinut ca piesă de muzeu, fiind un concurent la Cursa de 24 de ore de la Le Mans de la vremea respectivă. În plus, exemplarul a obţinut primul loc la Concursul de Eleganţă de la Pebble Beach din 2006. Per total, vânzările înregistrate la licitaţia respectivă au atins 80 de milioane de dolari, cu 13 milioane de dolari mai mult decât în anul precedent.
"Cei extrem de înstăriţi rămân extrem de înstăriţi. Cele mai bune maşini se vând uşor şi la un preţ incredibil de mare.", a declarat Marcel Massini, un istoric Ferrari din Elveţia, care a participat la câteva licitaţii în cadrul săptămânii precedente.
Directorul casei de licitaţii RM Auctions consideră că declinul bursei de valori i-a ajutat pe aceştia să vândă mai bine, datorită faptului că automobilele clasice au devenit mai dezirabile, fiind bunuri tangibile, a căror valoare creşte în timp.Preţul include taxa de 10% asigurată de compania de licitaţii. Numele cumpărătorului nu a fost încă dezvăluit, oficialii Goodings spunând că acesta este un "colecţional proeminent, cu o pasiune pentru automobilele italiene". Ultimul record deţinut de un vehicul vândut la o licitaţie îi aparţine tot unui Ferrari Testa Rossa, construit tot în 1957, care s-a vândut în Italia contra sumei de 12 milioane de dolari, în cadrul unei licitaţii organizate la Maranello.
Un alt automobil special a fost vândut weekend-ul trecut contra unei sume ameţitoare: un Porsche 911 S din 1970. Modelul a fost deţinut şi condus de Steve McQueen şi şi-a schimbat proprietarii contra sumei de 1.375 milioane de dolari. Vehiculul a fost condus de vedeta americană în timpul filmărilor pentru pelicula "Le Mans", iar exemplarul apare şi în prologul producţiei, fiind surprins în timpul unei plimbări prin Franţa.
Un vehicul similar, fără "pedigree", se vinde contra unei sume de 50.000 de dolari, în funcţie de stare şi istoric.Via | CNN
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Un metal pretios nu este asa pretentios. La fe si operele de arta care nu necestita intretinere cine stie ce....o masina in schimb are nevoie de atentie si daca se strica ceva la ea risti sa isi piarda valoarea.
Eu zic ca masinile de colectie sun pe locul 3 dupa opere de arta si metale pretioase.