Volkswagen Up! a primit încă un derivat: GT Concept
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a prezentat o versiune sportivă a lui Up!. Modelul este încă în versiune Concept şi este echipat cu o serie de elemente distinctive. Deşi nemţii nu au anunţat încă planuri de producţie pentru această versiune, modelul prezintă numeroase elemente ce par să fie aproape de producţie, iar concernul are la dispoziţie resursele necesare introducerii în serie a acestei versiuni sportive a lui Up!. Citadina germană a primit o serie de elemente ce îi conferă o ţinută sportivă, alături de un motor despre care se spune că dezvoltă peste 100 CP. În eventualitatea unei versiuni de serie, aceasta s-ar lupta de la egal la egal cu versiunile de performanţă ale lui Fiat 500 şi Renault Twingo.
În comparaţie cu un Up! standard, GT Concept prezintă o bară faţă redesenată, cu o grilă de dimensiuni mai mari şi cu model fagure. Respectiva grilă faţă ar putea ascunde un intercooler, necesar propulsorului supraalimentat ce va sta sub capotă. Posteriorul prezintă un set de evacuări duble, integrate discret în bara de protecţie redesenată.
Pragurile laterale au şi ele un aspect sportiv, iar Up! a primit un set de jante din aliaj de 17 inch. Cei de la Volkswagen sugerează o legătură de ideologie între Up! GT Concept şi prima generaţie a lui Golf GTI. Cele două modele au dimensiuni apropiate, iar o versiune de peste 100 CP a lui Up! ar putea oferi performanţe dinamice comparabile.La interior, versiunea sportivă a lui Up! a primit tapiţeria caracteristică modelelor GTI. În cazul în care va fi introdusă în producţia de serie, această tapiţerie are şanse să devină un element standard în lista de dotări a lui Up! GT. Pentru moment, cei de la Volkswagen sunt rezervaţi în declaraţii şi nu au anunţat o eventuală versiune de serie a acestui concept, în aşteptarea reacţiilor publicului şi a pregătirii modelului de serie pentru intrarea în producţie, dacă acesta va exista.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
si poate
R-1.4 tsi 170 cp