Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă

Publicat Vineri, 03.10.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 14
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, se prezintă - Poza 13
Noul Land Rover Discovery Sport este cea mai nouă mașină construită și lansată de constructorul britanic. Modelul preia numeroase trăsături estetice de la conceptul Discovery Vision şi se mândreşte cu noile motoare Ingenium şi cu un interior cu şapte locuri.

Esential 212 milimetri este garda la sol a lui Discovery Sport.
8 inch este diagonala afişajului central din bordul acestui model.
4 prize de 12V şi 6 porturi USB pentru încărcarea gadget-urilor sunt prezente la bord.
150 CP va dezvolta viitorul motor diesel al versiunii entry-level Discovery Sport, programată să fie lansată în 2015.
Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul lui Freelander, a debutat a Salonul Auto de la Paris. Modelul este un SUV cu şapte locuri care ghidează noua strategie de restructurare a mărcii britanice. Pe lângă platformă nouă şi design-ul proaspăt, Discovery Sport se bucură şi de gama nouă de motorizări Ingenium a concernului Jaguar Land Rover, prima dezvoltată in-house de la zero după despărţirea de Ford. Aspectul exterior al lui Discovery Sport este inspirat evident din conceptul Discovery Vision, prezentat de englezi la ediţia din acest an a Salonului Auto de la New York, pe când versiunea de serie vine abia în ianuarie 2015.

Modelul poartă denumirea internă L550 şi va fi oferit atât în configuraţie cu tracţiune faţă, cât şi în configuraţie cu tracţiune integrală. Configuraţia specială a interiorului le-a permis celor de la Land Rover să ofere o maşina cu şapte locuri care să nu fie mai mare decât un alt model din segment cu cinci locuri. A treia banchetă se pliază în podea şi lasă în spate un portbagaj aproape plat, iar cea de-a doua banchetă este fracţionabilă 60:40 pentru mai multă modularitate şi poate să fie şi glisată faţă-spate pentru a varia nivelul de spaţiu oferit ocupanţilor.

Land Rover Discovery Sport a parcurs 1.2 milioane de kilometri şi a trecut 11.000 de teste

Planşa de bord şi consola centrală a lui Discovery Sport arată modern, iar habitaclul nu este incărcat cu elemente estetice inutile.

Land Rover prezintă un nou concept tehnologic: capota "transparentă"

Două motorizări au fost anunţate în gamă la momentul lansării: o unitate de 2.0 litri şi 240 CP, alimentată cu benzină, alături de un motor diesel SD4 de 2.2 litri şi 190 CP. Cel din urmă poate fi comandat şi cu o manuală cu şase trepte, pe când unitatea alimentată cu benzină este oferită doar în compania transmisiei automate ZF cu nouă trepte, oferită opţional pentru motorizarea diesel.

Deşi este un SUV compact premium, Land Rover Discovery Sport încă se poate mândri cu veleităţi off-road pe măsura renumelui mărcii. Unghiul de atac este de 25 de grade, unghiul de degajare este de 31 de grade şi unghiul ventral este de 21 de grade. Maşina poate să urce o pantă de 45 de grade şi poate să treacă printr-un vad de apă de 600 de milimetri adâncime. Garda la sol este de 212 milimetri.

Bear Grylls este noul ambasador de marcă al Land Rover

Această imagine nu a fost generată digital, deoarece Land Rover Discovery Sport poate să treacă printr-un vad de apă adânc de 60 de centimetri.

Land Rover Discovery Sport, primul teaser al succesorului lui Freelander

Urmareste Automarket
Noul SUV de la Land Rover va avea motorul montat transversal, nu longitudinal, pentru a putea oferi mai mult spaţiu pentru picioarele pasagerilor din faţă. Suspensia spate va fi de tip multi-link, ceea ce va asigura un nivel suplimentar de confort şi va oferi spaţiul necesar la nivelul podelei pentru a acomoda cel de-al treilea rând de scaune, prezentat deja în imaginile oficiale ataşate modelului.
Caroseria este realizată din oţeluri de înaltă rezistenţă şi aluminiu, fiind proiectată de la zero pentru a atinge şi depăşi toate cerinţele privind siguranţa pasagerilor aferente unui model din această categorie. Capota, plafonul, aripile faţă şi hayonul sunt realizate din aluminiu pentru a reduce şi mai mult masa acestui model. Lungimea lui Discovery Sport este de 4.590 milimetri, mai mare cu 91 de milimetri decât a lui Freelander, dintre care 80 sunt repartizaţi ampatamentului.

Via LandRover


Comentarii (14)

  • Suleyman Cunoscatoru
    Daca Evoque era frumos, asta este mult mai frumos. Sunt curios totusi daca si-a pastrat capacitatile off-road si daca sunt capabile aceste motoare, deoarece avea motorizari mult mai mari pe generatia anterioara.
    26 5
  • johnny_Zwee
    acum toate marcile se caznesc sa faca motoare puternice care sa consume mai putin. Sa fi sigur ca dezvolta o putere la fel daca nu mai mare decat fosta generatie ;)
    14 1
  • Superb! Oare nu fac si ei cadou unul singur cuiva care si-l doreste enorm de mult?
    22 0
  • facelift
    Noul model din familia Discovery este senzatie!!! E fresh, modern. Pastreaza ceva din vechiul Freelander, vine si cu elemente de Evoque, ce mai foarte reusit. Il vad hit de vanzari. Bravo Land Rover!!!
    23 1
  • scamel
    ca aspect este de o frumusete rara.mult deasupra japonezelor. motorul transversal presupune aceeasi transmisie preudo 4 nu foarte performanta pe drum alunecos la modelul actual. care este si nejustificat de greu, si de scump .si are duzele tare largi.
    6 3
  • ce urasc toate motoarele 2.2 de la toti producatorii. macar sa fie 2.5 sau 2.7, dar nu 2.2. acei 0.2l doar cat te fac sa platesti mai mult la taxe.
    problema taxelor peste 2.0l nu e valabila doar in romania.

    on topic; arata superb discovery-ul, mai ales gri cu accente negre.

    p.s. sper ca AM nu o sa-mi stearga iar comentariul legat de plangerea mea fata de cilindree.
    15 5
  • Adrian
    @ioi
    Exact ioi. Nici eu nu inteleg de ce nu il lasa curat de 2.0 si pun acel 0.2. 2.2 e un motor bun dar taxa e de 8 ori mai mare. Iar diferenta mare intre un 2 litri si un 2,2 nu e.
    11 2
  • arhitect
    masina e frumoasa , interior exterior, mai echilbrata ca design decat Evoque si are ceea ce masinile germane si japoneza nu prea au , adica STIL ...
    referitor la spatiu si functionalitate : ampatamentul ar fi 2740 mm...greu de crezut ca pe al treilea rand de scaune vor incapea adulti sau copii bine crescuti !
    8 1
  • facelift
    Legat de cilindree, vina nu apartine producatorului ci guvernelor varza de pe lumea asta (in Romanika avem multiple exemple). In multe parti din Europa de taxeaza puterea masinii si nu cilindreea (care are o valoare mica ca pondere). De asemenea taxele se stabilesc in functie si de emisiile de CO2.
    Oricum nimeni nu lanseaza de dragul de a lansa ceva. Motorul de 2.2 este omogen si suficient sa multumeasca pe toata lumea la capitolul cuplu si consum.
    11 1
  • @facelift
    stiu ca vina e a guvernelor, dar problema e si a producatorilor. oricum 0.2l nu-ti ofera mari diferente fata de un 2.0; de aia ziceam, daca ar fi 2.5 sau 2.8 fata de un 2.0 macar stii ca platesti cu rost niste cai si cuplu in plus.
    6 3
  • Motorul de 2.2 are rolul de a pozitiona masina pentru o anumita clientala. Masina noua sau second hand o va cumpara doar cel care o apreciaza si si-o permite. Mercedes are aceeasi politica de marketing.
    8 2
  • Arata superb.
    Referitor la cilindree haideti sa nu ne lamentam... nu stiu cat de mult aspectul taxelor ne va tine departe (pe unii dintre noi) de acest model care cu siguranta va sari de 35000 euro.
    8 1
  • alex stg
    Este frumos din punctul meu de vedere, iar cine isi permite masina asta, chiar si la mana a doua, nu va vedea o problema in a plati 200euro impozit anual fata de 50euro. Acela plateste cca 2000lei impozit si pt locuinta si isi permite aceste cheltuieli. Problema aceasta cu cilindreea este doar a noastra, pt ca nici eu nu mi-as lua masina cu motor mai mare de 2.0l, din cauza impozitului, dar asta la o masina sub 20000euro, ca daca am 35-40000 pt o masina, nu mai vad nici o problema in cei 150 euro impozit suplimentar anual, mai ales ca o tin maxim 5 ani si atunci inseamna 750euro in plus adica 2% din pretul masinii.
    12 1
  • scamel
    motorul de 2.2 l nu este chiar nou ci provine din vechiul motor de la ford
    peugeot de 2.2l pentru a nu concura la timpul respectiv cu kuga 2.0d.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru