BMW face un recall de 32.000 de unităţi în SUA

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 01.11.2011
BMW va rechema 32.000 de unităţi echipate cu motoare V8 şi V12 vândute pe piaţa din SUA pentru a înlocui circuitele integrate ale pompelor de apă auxiliare.

BMW a anunţat un recall pe piaţa din Statele Unite ale Americii pentru a repara plăcile cu circuite integrate care echipează aproape 32.000 de unităţi vândute pe piaţa respectivă. Rechemarea în service vizează doar anumite exemplare Seria 5 F60, Seria 5 GT, Seria 7, X5 şi X6, toate echipate cu motoare supraalimentate cu opt sau cu 12 cilindri. Problema apare la pompa de apă auxiliară, care se poate supraîncălzi şi poate provoca un incendiu sau probleme la motor. La nivel global, cei de la BMW au găsit cel puţin 102 cazuri în care respectiva pompă a provocat probleme.

Pompa respectivă ajută la răcirea turbocompresorului în anumite condiţii de condus şi poate să cedeze în unele cazuri. Cei de la BMW spun că şoferul va fi alertat cu un mesaj pe bord în cazul în care apare o defecţiune la pompa auxiliară de apă. Problema a fost descoperită în iunie 2009 pe vehiculele de test, iar un alt vehicul deţinut de cei de la BMW prezenta un cablu electric topit.

Respectivul cablu a fost descoperit în aprilie 2010 şi făcea legătura cu pompa de apă auxiliară.

Cei de la BMW au mai avut probleme cu pompele în trecut, cazul precedent fiind legat de pompa de carburant de înaltă presiune, necesară modelelor cu două turbine şi injecţie directă de carburant. La fel ca în cazul acesta, respectiva problemă a fost rezolvată cu un recall. De data aceasta, problema poate provoca un incediu dacă situaţia se agravează. Până în prezent, nu au existat accidente provocate de acestă problemă tehnică.

Via | BMWBlog

Comentarii (11)

  • @
    Eu chiar nu ii inteleg. De ce strategia lor de dezvoltare nu mai este ca in anii 90 ? Ma refer la toate brandurile auto. Cand scoteau un sistem nou, sau o inovatie noua, o testau 2-5ani, si apoi o puneau in aplicare. Sau un model nou era testat foarte mult timp si apoi scos la vanzare. Acuma apare in maxim 2 ani, facelift dupa facelift, rar cand apare un model nou. ,,fara numar".
    7 1
  • Anonim
    Nu se poate!!! BMW? Incredibil! Nu e masina suprema?
    12 11
  • @ScorpionVAG
    Pentru ca lucrurile nu mai stau cum stateau acum 15-20 de ani. Concurenta e tot mai puternica si toti incearca sa fie cu un pas in fata. Din cauza asta dupa 2003-2004 parca ceva s-a rupt dpdv calitativ. In zilele noastre pentru un constructor nu primeaza calitatea cat primeaza banii, pentru ca, asa cum am zis, sunt tot mai multi cei care vor o parte cat mai mare din piata, iar asta inseamna in primul rand bani. Acum 15 ani, de exemplu coreeni nu prea miscau in Europa. Acum lucrurile stau cu totul altfel.
    6 6
  • @
    @LauCalin: Dar nu crezi ca odata aplicata metoda veche, va iesi un produs de calitate foarte buna ? Si totodata va recupera terenul pierdut in fata concurentei, si va avea parte de o imagine foarte buna.
    4 0
  • Daca este asa cum zici tu nu prea vad cum, pentru ca nu prea ai timp sa testezi foarte mult un produs inainte de a-l lansa in serie (la fel, esti costrans de specularea pietei
    2 0
  • wooowww
    Ati citit ce vor astia sa inlocuiasca!!!!!!!!!"circuitele integrate ale pompelor de apă auxiliare.
    Fratilor va dati seama cam pe unde sunt astia d.p.d.v tehnologic
    10 2
  • @PRIETENI
    cE SA ZIC au fost depistate 100 de probleme la un 1000 000 de masini eu cred ca e o nimica toata .
    Si in trecut erau probleme dar nu se auzea nimic .
    De ce toate chemarile in SERVICE sunt efectuate numai in SUA ???????

    Va mai zic o data SUA incearca sa-si promoveze tehnica autohtona de 2 lei , BMW sau TOYOTA in SUA se vinde ca painea calda si pentru a creste vanzarile la GMC sau FORD SUA duce o politica de anihilare .
    RUSINE sa le FIE , mai bine ar face recaluri la tehnica lor care e aproape egala cu cea ruseasca de doi lei.
    8 2
  • george
    RASPUNS: PENTRU CA MASINILE PENTRU SUA SUNT MAI PROASTE!
    @ BMW

    Ai idee care este diferenta de pret intre SUA su UE la masini identice? Verifica si ai sa vezi de ce se face recall doar in SUA.

    Recall face si GM, si Chrysler si, n-o sa crezi, chiar si Ford. Cu milioanele de bucati.

    Rusine sa-ti fie tie ca vorbesti fara sa stii...
    3 1
  • @zGERGE
    Ei fac si lor ca pentru ei e used sa faci recall sa nu zica oamenii ca fac numai la astea straine sa bata tare la ochi intelegi ?
    Sa faci recall la un FORD nu e zarva mare ca e 10 000 de $ sa faci recall la un BMW e zarva ca costa 50 000- 100 000 de dolari oamenii ce le ramane sa zica care e rostul sa dai 80 000 de dolari pe o masina germana ca toate sunt la fel au probleme , mai bine luam una dea noastra nu , ieftina la 15 % din pretul unui BMW.
    2 3
  • george
    EEE, NU-I CHIAR ASA...
    @ BMW

    Sigur ca sunt interesati diversi neni de prin America sa-i cotonogeasca pe alde japonezi si europeni ca-i lasa fara painica. Dar sa spui ca toata povestea cu recall-urile e manarie, mi se pare exagerat, atata timp cat exista bube, mai mici sau mai mari...

    Recall-urile lu Ford nu prea au fost la masini de $10.000, iar numarul de masini rechemate a fost de foarte multe ori impresionant: s-a ajuns si pe la 7 milioane de masini.

    Inca o data, vezi si tu care sunt diferentele de pret intre un BMW X5 full option vandut chiar in Germanica si fix aceeasi masina vanduta in America. O sa ai niste surprize...

    Tu de ce crezi ca VW nu a vandut oficial in America foarte multi ani? Pentru simplul motiv ca daca vroiau sa vanda la calitate europeana, trebuiau sa piarda si nu au vrut asa ceva. Intre timp au reusit sa dea in pret fiindca au dat in costurile de productie (uzina in Mexic + platforme comune + finisari mai putin ingrijite) dar au dat si in calitate. Din acest motiv, au fost recall-uri la VW care au afectat numai modelele vandute in America...
    2 1
  • kumite
    george
    Cred ca e pentru prima data cand sunt de acord cu tine.Se poate,mah,om bun!Un dialog civilizat.Chiar ma bucur!
    Stima!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru