Ferrari: Viitorul Enzo va fi animat de un motor V8 bi-turbo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce in urma cu doua saptamani grupul Fiat a facut publice planurile sale de dezvoltare pe urmatorii 5 ani, noi informatii despre viitoarele modele din gama subsidiarilor apar in presa internationala. Astfel, britanicii de la Autocar au reusit sa smulga mai multe informatii despre intentiile celor de la Ferrari, dupa ce au stat de voba cu insusi Amedeo Felissa, boss-ul Scuderiei italiene.
Potrivit lui Felissa, Calutul Cabrat nu va folosi la scara larga fibra de carbon, pana cand inginerii nu vor stabili fiabilitatea materialului pe o perioada lunga timp. "Vom folosi acest material doar in cazul masinilor speciale, care vor fi produse intr-un numar mic de exemplare si nu vor fi destinate folosirii zilnice. Cel mai bun exemplu este Enzo", a subliniat presedintele italienilor.
Declaratia oficialului contrazice oarecum tendintele actuale ale industriei, modele precum McLaren MP4-12C si constructori precum Mercedes si BMW, utilizand la scara larga materialul usor, dar foarte durabil. Boss-ul Ferrari sustine ca momentan nici un constructor nu a reusit sa inteleaga complet ce se intampla atunci cand deteriorezi o structura din fibra de carbon.
"Dupa 20 sau 30 de ani de folosire nimeni nu stie cum se va comporta o structura din fibra de carbon. Doar cei din industria aeronautica au idee despre evolutia materialului in timp, insa fibra de carbon este utilizata complet diferit in aceste situatii. In prezent, orice Ferrari poate fi reparat fara probleme, doar daca nu este vorba despre un accident deosebit de grav, si nu am vrea sa pierdem aceasta trasatura", a concluzionat Felissa.
Presedintele Ferrari a vorbit si despre viitorul Enzo, lasand sa se inteleaga ca urmasul acestuia ar putea fi propulsat de un motor V8 bi-turbo, cu injectie directa. Informatia vine dupa ce presa a speculat prezenta unui motor supraalimentat, cu sase sau opt cilindri in V, pe supercarul asteptat in 2010.
Felissa a exclus insa posibilitatea de a vedea un V6. "Nu exista planuri pentru un asemenea motor in prezent. Ferrari nu va construi astfel de propulsoare pana cand nu se va observa o schimbare a atitudinii clientilor si o reorientare catre motoare mai mici. Actualmente, perceptia publicului se poate rezuma simplu: numarul cilindrilor este direct proportional cu performantele masinii. De aceea dezvoltam tehnologie hibrida care poate fi folosita pe unitatile V8 si V10. Prezenta unui hibrid in gama ne asigura ca vom putea proteja motorul V12."
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Startup-ul britanic Longbow Motors a dezvăluit un nou automobil sport electric disponibil în două versiuni. Varianta decapotabilă Speedster va fi produsă în ediție limitată. Doar 150 de unități vor fi disponibile, iar ulterior va urma o versiune Roadster, cu plafon fix de tip coupé. (01.11)
-
Leapmotor a dezvăluit oficial noul C10 AWD cu ocazia Salonului Auto de la Zurich. Noua versiune a modelului electric primește două motoare electrice care dezvoltă împreună aproape 600 de cai putere. (29.10)
-
Mini a lansat o nouă ediție specială pentru Cooper, creată în colaborare cu creatorul de modă britanic Paul Smith. Noua ediție specială primește culori exclusive și motive artistice specifice, semnate de celebrul creator de modă. (29.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Comentarii (0)