FOTO EXCLUSIV* : BMW testează noul Seria 6 Cabrio

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 15.06.2010
Fotografii de la Carpix ne-au furnizat imagini noi cu versiunea cabrio a viitorului BMW Seria 6. Modelul începe să renunţe treptat la camuflaj, semn că se apropie şi lansarea acestuia.

Inginerii BMW au fost surprinşi din nou în timp ce testau noul Seria 6. Modelul de test este în versiunea cabrio şi prezintă un strat subţire de camuflaj. Modelul pare să aibă o siluetă similară cu cea a generaţiei precedente, în timp ce partea frontală şi posteriorul sunt schimbate semnificativ. Grila faţă a primit o interpretare similară cu cea a noului Seria 5 F10, in timp ce blocurile optice faţă sunt încă prea deghizate pentru a putea fi analizate. Din ce putem observa în acest moment, semnalizatoarele au fost mutate în partea inferioară şi au LED-uri.

Din moment ce stratul de camuflaj este redus pe zi ce trece, modelul ar putea fi prezentat chiar la Salonul Auto de la Paris din acest an. În cazul în care va fi prezentat în această toamnă, vânzările noului Seria 6 Cabrio ar putea debuta în iarna lui 2010, decizie destul de încurcată, din moment ce vânzarea decapotabilei ar începe într-un anotimp friguros, dar asta nu i-a oprit pe conaţionalii de la Mercedes-Benz să lanseze E-Klasse Cabrio W212 iarna trecută.

Aşadar, cei de la BMW ar putea miza şi ei pe cartea „cabrio pentru toate anotimpurile”, ceea ce ar include şi un sistem de încălzire al gâtului similar cu cel găsit pe Mercedes-Benz E-Klasse Cabrio şi Peugeot 308 CC.

Gama de motorizări a viitorului Seria 6 va fi preluată parţial de la Seria 7 şi chiar de la Seria 5. În timp ce versiunile inferioare de motorizare de la Seria 5 ar putea să nu fie disponibile pentru Seria 6 pentru a păstra exclusivitatea acestui model, gama de motorizări a lui Seria 7 are şanse mari să fie preluată integral. Cât despre o potenţială versiune M a lui Seria 6, rămâne de văzut dacă directorii BMW vor aproba un asemenea model. Unele zvonuri anunţă şi o versiune cu patru uşi a lui Seria 6, care va reprezenta rivalul BMW al viitorului Mercedes-Benz CLS, deşi această versiune este modelul de producţie bazat pe GrandCoupe.

*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia.

Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.

Comentarii (3)

  • da
    saracii nu au reusit si ei sa ii faca un hard top l-au lasat tot asa cu presul in cap....
    1 15
  • abc_e?
    Softtop
    soft topul ala are si el farmecul si scopul lui , e mult mai elegant
    8 1
  • plus
    plus ca de obicei un hardtop ocupa mai mult loc in portbagaj si trebuie tinut cont si de asta cand vine vorba de un GT precum seria 6.

    *Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă."

    Felicitari! si multumim.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru