Karmann si-a inchis portile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carosierul german Karmann si-a inchis definitiv fabrica dupa ce a incheiat productia lui Mercedes-Benz CLK. Ultimul model a iesit luni de pe linia de productie, iar constructorul din Osnabruck a declarat insolventa. De-a lungul istoriei sale, Karmann a reusit sa produca peste 3.3 milioane de automobile, construite pentur producatori precum Audi, Volkswagen, Chrysler, Mercedes si Pontiac. Bineinteles, toate modelele fabricate erau decapotabile. Cel mai cunoscut model al germanilor de la Karmann este Ghia, creat in colaborare cu Volkswagen.
Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca fabrica ar fi reutilata pentru productia de piese pentru anumiti producatori. Din pacate pentru cei 2.240 de angajati, scandalul dintre sindicate si fosta conducere a companiei opreste orice tentativa de restructurare. Toti salariatii au fost anuntati oficial ca isi vor pierde locul de munca, iar pensiile si toate beneficiile vor fi eliminate.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche Taycan Turbo GT adaugă un nou record pe tură la portofoliul. Luna trecută, modelul electric a stabilit un nou timp record la Road Atlanta, depășind recordul anterior cu 6.73 secunde, care fusese stabilit de un Taycan Turbo S. (17.06)
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
-
Renault reinventează vehiculele de urgență cu noul concept Vision 4rescue
"Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca..."
Pai ori s-a inchis definitiv, ori...
Daca isi muta jucariile in alta parte, atunci da, fabrica ar fi inchisa definitiv. Dar daca, de maine, ei fac pasta de dinti in aceeasi fabrica, atunci ea nu se inchide definitiv, se reprofileaza.
Chiar daca va mai produce altceva ulterior, nu va mai fi un constructor de caroserii, ci doar un furnizor.