Karmann si-a inchis portile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carosierul german Karmann si-a inchis definitiv fabrica dupa ce a incheiat productia lui Mercedes-Benz CLK. Ultimul model a iesit luni de pe linia de productie, iar constructorul din Osnabruck a declarat insolventa. De-a lungul istoriei sale, Karmann a reusit sa produca peste 3.3 milioane de automobile, construite pentur producatori precum Audi, Volkswagen, Chrysler, Mercedes si Pontiac. Bineinteles, toate modelele fabricate erau decapotabile. Cel mai cunoscut model al germanilor de la Karmann este Ghia, creat in colaborare cu Volkswagen.
Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca fabrica ar fi reutilata pentru productia de piese pentru anumiti producatori. Din pacate pentru cei 2.240 de angajati, scandalul dintre sindicate si fosta conducere a companiei opreste orice tentativa de restructurare. Toti salariatii au fost anuntati oficial ca isi vor pierde locul de munca, iar pensiile si toate beneficiile vor fi eliminate.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
"Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca..."
Pai ori s-a inchis definitiv, ori...
Daca isi muta jucariile in alta parte, atunci da, fabrica ar fi inchisa definitiv. Dar daca, de maine, ei fac pasta de dinti in aceeasi fabrica, atunci ea nu se inchide definitiv, se reprofileaza.
Chiar daca va mai produce altceva ulterior, nu va mai fi un constructor de caroserii, ci doar un furnizor.