Karmann si-a inchis portile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carosierul german Karmann si-a inchis definitiv fabrica dupa ce a incheiat productia lui Mercedes-Benz CLK. Ultimul model a iesit luni de pe linia de productie, iar constructorul din Osnabruck a declarat insolventa. De-a lungul istoriei sale, Karmann a reusit sa produca peste 3.3 milioane de automobile, construite pentur producatori precum Audi, Volkswagen, Chrysler, Mercedes si Pontiac. Bineinteles, toate modelele fabricate erau decapotabile. Cel mai cunoscut model al germanilor de la Karmann este Ghia, creat in colaborare cu Volkswagen.
Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca fabrica ar fi reutilata pentru productia de piese pentru anumiti producatori. Din pacate pentru cei 2.240 de angajati, scandalul dintre sindicate si fosta conducere a companiei opreste orice tentativa de restructurare. Toti salariatii au fost anuntati oficial ca isi vor pierde locul de munca, iar pensiile si toate beneficiile vor fi eliminate.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a depus o cerere de brevet pentru o tehnologie care ar putea influența foarte mult industria auto în viitor. Ford vrea să introducă un airbag montat în zona podelei, situat între bancheta spate și spațiul de încărcare. (21.09)
-
Tesla a ajuns la un moment foarte important în istoria sa și, de ce nu, a automobilului electric. De pe linia de producție a companiei americane a ieșit mașina cu numărul cinci milioane. (21.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Marea Britanie ar putea amâna interzicerea motoarelor termice cu cinci ani, adică până în 2035. Un anunț oficial ar putea fi emis în zilele următoare. (20.09)
-
Imagini noi cu viitoarele Skoda Superb și Kodiaq: au parcurs peste 1 milion de km în teste
-
OFICIAL: Acesta este noul Volkswagen Tiguan
-
Viitoarea generație de baterii pentru electricele Toyota: peste 800 km autonomie în 2026
-
Noul Nissan Pathfinder: în ce s-a transformat modelul 4x4 pe piața din China
-
Ford poate intra în faliment dacă acceptă salariul cerut de sindicaliști: 300.000 de dolari/an
"Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca..."
Pai ori s-a inchis definitiv, ori...
Daca isi muta jucariile in alta parte, atunci da, fabrica ar fi inchisa definitiv. Dar daca, de maine, ei fac pasta de dinti in aceeasi fabrica, atunci ea nu se inchide definitiv, se reprofileaza.
Chiar daca va mai produce altceva ulterior, nu va mai fi un constructor de caroserii, ci doar un furnizor.