Presedintele Aston Martin: "Vehiculele pe hidrogen sunt viitorul"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dr. Ulrich Bez, presedintele marcii Aston Martin, a declarat ca viitorul automobilului este reprezentat de vehiculele alimentate cu pile de combustibil. Celulele cu hidrogen sunt mai potrivite decat bateriile pentru a alimenta modelele electrice, iar utilizarea hidrogenului nu este daunatoare mediului. Totodata, presedintele Aston Martin a declarat ca modelele electrice alimentate cu baterii Litiu-Ion nu sunt potrivite pentru conditiile de zi cu zi.
Potrivit lui Ulrich Bez, tehnologia necesara pentru utilizarea zilnica a vehiculelor electrice intr-un mod similar cu cele conventionale va fi disponibila abia in anul 2020. Pentru a isi motiva afirmatiile, Dr. Ulrich Bez a declarat ca aceste vehicule isi vor arata slabiciunile in conditii reale. Desi Aston Martin lucreaza la o potentiala alternativa pentru motoarele cu combustie interna, Dr. Ulrich Bez a refuzat sa dezvaluie informatie cu privire la subiectul cercetarilor, anuntand ca acesta mai are mult pana cand va deveni o adevarata alternativa pentru motoarele conventionale cu ardere interna.
Avand in vedere faptul ca Dr. Ulrich Bez si-a anuntat sprijinul si increderea in modelele pe hidrogen, englezii de la Aston Martin lucreaza la un model alimentat cu hidrogen. Alaturi de Aston Martin, Daimler, Ford, GM, Honda, Hyundai, Kia, Toyota si Alianta Renault-Nissan lucreaza la dezvoltarea acestor modele, care vor functiona cu celule cu hidrogen care vor alimenta un motor electric. Eliminarea bateriilor din vehiculele electrice va duce la o masa mai scazuta si la o autonomie sporita, alaturi de un nivel constant de performanta.
Via | TheMotorReport
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Este responsabil pentru crearea design-ului pentru BMW Z1 si pentru dezvoltarea modelelor Daewoo Matiz, Daewoo Lanos, Daewoo Leganza si Daewoo Nubira.
De asemenea, a lucrat si la Porsche 911 Turbo, Porsche Carrera RS 2.7, Porsche 968 si Porsche 993.
Ulrich Bez a avansat in cariera daca a ajuns la Aston Martin.Cred ca de acolo pleaca doar la pensie la ce salariu trebuie sa ia.
Mersi Sebastian,mai vorbim.Spor la treaba!
Preziceri legate de hidrogen se tot fac in ultimii 50 de ani dar in afara de BMW nimeni nu a venit cu ceva concret.
Ceea ce ma duce cu gândul la reclama gratuita pentru Aston Martin.
BMW dezvolta tehnologia cu hidrogen dar si cei de la mazda
uite aici http://www.automarket.ro/stiri/mazda-a-livrat-primul-hibrid-primacy-hydrogen-re-21516.html si aici http://www.automarket.ro/stiri/mazda-a-construit-primul-rx-8-alimentat-cu-hidrogen-20540.html.
Parerea mea ca atat BMW cat si MAZDA sunt pregatiti sau cel putin in scurt timp vor fi pregatiti adica mazim 5 ani pentru implementarea acestor motoare pe masiniile de serie insa nu au voie sa faca aceasta miscare deoarece toate companiile de petrol vor avea de suferit si sunt multe interese.
iar strategia trebuie sa includa si masiniile hibride si electrice apoi cele pe hydrogen care cred ca sunt foarte performante
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-15-vapoare-mari-polueaza-cat-toate-masinile-din-lume-20182.html
Dar sa nu ne gandim la a coopera si a lucra impreuna cand suntem invatati de mici ca fiecare dintre noi are o soarta si fiecare dintre noi este liber. Liber sa faca ce? Liber sa manance ce vrea? N-as spune... as vrea eu sa mananc orice, dar bani sa-mi cumpar ce vreau... cam greu. Liber sa ies pe strada si sa fac ce vreau? Cam greu, daca vreau s-o iau la stanga si este blocat drumul... degeaba am libertatea de a alege pe unde sa o iau. La fel si cu masinile.
Au oare oamenii curaj sa renunte la obiceiurile lor de a nu le pasa de nimic in afara de persoana lor? Haide sa adaugam si familia ca deh suntem toti familisti. Asa vrem sa parem si pacat de aparente nu?
Au oare oamenii curaj sa ascute, sa citeasca carti si mai ales sa invete ca puterea sta in noi? Ca Dumnezeu nu ne va rezolva nici o problema, pentru ca nu asta este scopulu Lui? Ca nu exista eroi ca Superman, Batman care sa faca treaba pentru noi doar pentru ca noi nu vrem sa facem ceva? Sa intelegem ca orice problema are o solutie dar trebuie curas si mai ales o mentalitate care sa adapteze vremilor in care traim? Sa lucram impreuna pentru binele nostru, al familiilor noastre si mai ales al tarii in care fiecare traim? Iar binele tarilor sa duca spre binele planetei pentru ca aceasta minunata planeta (poate singura din galaxia Calea Lactee) este cel mai frumos dar care ne-a fost dat, alaturi de compasiune, dragoste, speranta si mai ales constiinta? Avem si defecte pentru ca fara defecte nu exista calitati si fara probleme nu exista progres.
Aveti curaj sa lasati masina acasa doar pentru a face sport pana la munca? Aveti curaj sa mergeti mai rar cu masina doar pentru ca este snobism a sta la fiecare stop si a merge intr-a intaia pana se termina ambuteiajul? Aveti curajul de a merge cu bicicleta doar ca sa va fie bine voua, sa va ingrijiti de invelisul asta numit corp, fara de care spiritul nostru, eul nostru nu poate face nimic?
Sa vedem cine gaseste un raspuns la intrebarile mele. Eu chiar sunt curios daca macar va veti gandi la intrebarile pe care vi le-am pus.