Seat: Noul Ibiza se ridica la nivelul Toyota

De Catalin Dinu
Publicat Joi, 15.05.2008
Seat are planuri marete cu noul Ibiza, acestea fiind bazate pe ajutorul primit de la Audi, brandul premium al Grupului.

Esential

210.000 unitati este volumul de Ibiza pe care Seat preconizeaza sa-l realizeze in 2010.

SEAT sustine ca si-a imbunatatit nivelul calitatii si ofera noul Ibiza drept argument in favoarea acestei privinte. Deoarece noul Ibiza nu este inca comercializat - si ca urmare nu poate fi inca testat -  producatorul spaniol pare indreptatit sa remarce acest lucru. Motivul este simplu. Seat se bazeaza pe impartasirea noilor tehnologii dezvoltate de Grupul Volkswagen si mai ales de catre "fratii" indepartati de la Audi: “Calitatea noului Ibiza rivalizeaza momentan cu cea oferita de Toyota”, declara in acest sens Erich Schmidt, presedintele Seat.

Jordi Cabanero, Directorul de siguranta a calitatii, argumenteaza faptul ca Seat rivalizeaza calitatea Toyota prin “monitorizarea sistematica a informatiei de la clienti si stabilirea unor programe rapide care sa transforme semnalarile intr-o imbunatatire a productiei.”

Seat Ibiza este primul model de clasa mica care utilizeaza noua platforma PQ25 a Grupului Volkswagen, urmand ca fratele sau german - viitoarea generatie a lui Polo - sa fie construit pe aceeasi platforma.

Oficialii constructorului spaniol au remarcat anumite schimbari care se vor putea observa la noul Ibiza, printre acestea numarandu-se calitatea superioara a finisajelor, mai multa sportivitate, imbunatatiri la nivelul sistemului de franare si a celui de control electronic al stabilitatii, o plansa noua de bord modulara si introducerea unui sistem audio performant.

Seat se poate lauda cu dimensiunile marite ale ampatamentului si ecartamentului de care dispune noul lor model de clasa mica, in ciuda faptului ca masa a fost redusa cu 47 kg. Cu noul Ibiza disponibil si in varianta break sau coupe, producatorul auto iberic spera sa depaseasca vanzarile modelului inca disponibil pe piata, care a inregistrat vanzari record de 200.328 unitati in 2003.

Seat vizeaza un volum de 210.000 unitati care sa fie produs la uzina din Martorell, Spania si spera sa rivalizeze cu succes alte modele din clasa mica precum Peugeot 207, Renault Clio, Fiat Grande Punto, Ford Fiesta sau Opel Corsa. Actuala generatie Ibiza este cel mai bine vandut model din gama Seat, cu 172.512 de unitati comercializate anul trecut in intreaga lume, dintre care 115.936 doar in Europa.

Via | Automotive News

Comentarii (56)

  • hihihi
    Ce gluma proasta.
    Auzi la ei, aceiasi calitate ca si Toyota.
    Astia Niciodata nu vor ajunge ca Toyota sau oricare marca japoneza cei de la grupul VAG.
    1 0
  • AndreiRN
    Copy & paste
    Seat viz
    0 1
  • Alx CT
    Seat?!?!.Probabil incearca sa ajunga la nivelul TOyota dar... .Eu personal nu am o parere excelenta despre Seat. M-i se pare o masina standard la un pret cam mare,si o'r fi primit ei ajutor de la Audi dar sa speram ca nu o sa aiba pretentii la preturi gen Mercedes.Produsele lor mereu au fost mai scumpe fata de ce ofereau si daca continua pe aceeasi politica de preturi o'r sa aiba mult de pierdut.Parerea mea :D.Va salut
    1 0
  • :)
    SEAT?=LOGANUL SPANIOLILOR :)))))))))))))
    1 0
  • ?????
    Cei de la seat vor sa ajunga la nivelul lui TOYOTA, dar diferenta dintre "a vrea" si "a fi" este mare, si , cu siguranta nu o vor atinge.
    1 0
  • burebista
    ha ha ha
    e cea mai buna gluma de anul asta.am avut si mercedes si bmw si audi si masini frantuzesti si americane.pot sa va spun atat: masinile toyota au cea mai mare fiabilitate in lume si in acelasi timp intretinerea minima.nici o masina japoneza nu se apropie macar de toyota.masinile nemtesti au pierdut demult competitia la fel ca si cele americane.compania numarul 1 in lume in vanzari de masini este toyota.in romania nu se cunoaste inca reputatia toyota dar atunci cand romanii de rand isi vor putea permite sa cumpere toyote noi mai multe , vor realiza ca nu exista nici macar o masina in lume la fel ca toyota.in statele unite toyotele sunt numite masinile care nu mor niciodata-referitor la longevitatea excesiva a modelelor vechi-masini in 4 cilindri cu peste 3-4 sute de mii de kilometrii la care nu au fost schimbate decat uleiul cauciucurile si placutele de frana.inginerii de la mercedes si bmw viseaza doar sa posede materialele si cunostintele cu care sa construiasca asemenea masini ca si toyota.
    toyota e o legenda.cine isi cumpara o toyota nu isi va mai cumpara vreodata alta masina decat tot o toyota.seat este o gluma.probabil ca oficialii de la seat nu au vazut de aproape o corrola yaris, camry, sau vreun lexus.
    in concluzie...daca articolul se numea 'noul ibiza se ridica la nivelul dacia logan' atunci mai treceam cu vederea dar seat comparat cu toyota e o aberatie ilara.80 la suta din posesorii de toyota nici macar nu au auzit vreodata de marca seat. ha ha ha
    1 1
  • de ce nu?
    Poate sunteti fani toyota si va deranjeaza faptul. punctul vostru de vedere si aveti dreptul. dar vreau sa va spun ca seat-ul nu este o masina scumpa, dar este dotata f bine din standard. daca veti echipa alte masini cu aceleasi dotari veti avea niste surprize. seat-ul nu are cutii de consrve. iar ca si design aratati-mi masini mai faine (fiecare in clasa ei)
    1 0
  • ce gafa monumentala!
    sa afirmi ca vrei sa ajungi la calitatea toyota, e din start o afirmatie paguboasa, pentru ca recunoasti ca pana acum ai facut masini proaste. sau oricum mai proaste decat toyota. ca este e un adevar pe care il stiu multi, nu era unul pe care sa-l stie neaparat si fraierul care si-a cumparat seat, si caruia acum i s-a confirmat treaba asta direct de catre producator.

    asta 1 la mana.
    2 - am avut un seat cordoba pe care l-am vandut dupa 1 an, iar acum am 3 toyote. never ever seat nu va ajunge la nivelul asta, decat daca, poate, il fac audi din talpa in crestet.

    punct.
    0 0
  • burebista
    un exemplu
    hai sa dau un exemplude fiabilitate toyota.
    am o toyota camry din 99 cu 150 de mii de km.in aproape 10 ani la masina a fost schimbat uleiul si filtrul, cauciucurile si placutele de frana o data.atat.curand am sa ii schimb cureaua de distributie are motor de 4 cilindri.consuma extrem de putin are spatiu interior mai mare ca un bmw seria 5.
    la noul yaris de 1,5 litri benzina e necesara urmatoarea intretinere(am si un yaris): la fiecare 7500 de km se schimba uleiul de motor si se rotesc rotile intre ele.la 45 de mii km se schimba filtrul de aer.la 160 de mii km se schimba lichidul de racire motor si la 200 de mii bujiile.cnad vor face nemtii asa masina, am sa imi cumpar masina aceea.deocamdata am avut nennumarate bmw si mercedes si am avut mereu probleme cu ele.asta sa nu mai mentionez ca nmetii au masini exagerat de grele cu motoare mari pe masura si foarte consumatoare de combustibil.toyota yaris care e mai mica decat ibiza, are 5 stele la euro n cap crash test.nu cred ca o cutie de conserva e o comparatie adecvata.pentru cei ce doresc lux...modelele lexus cu motoare v8 se vand de 10 ori mai bine decat mercedesurile.repet, cumparatorii de toyota au trecut deja de experientele triste gen seat dacia si masini nemtesti frantuzesti italiene americane etc.
    0 1
  • :))
    eu citisem in urma cu vreo 2-3 luni ca audi doreste sa ajunga cam prin 2012-2013 la nivelul de calitate oferita de toyota :)..seat totusi nu-i o marca premium ca si audi..si ma rog marca premium a lui toyota ii lexus-ul care in clasamentul jdpower ii cea mai fiabila masina din lume :)..
    0 0
  • toyota
    Cand va referiti la calitate va referiti la jegul de plastic din yaris? cand vw facea masini, toyota se juca cu putza in ulei.
    1 1
  • Seat - Toyota
    De data asta am sa comentez posturile cititorilor si nu articolul:

    1. Pentru burebista: Domnul meu, la 150.000 km nici la Logan nu apar probleme si tu imi vii si imi dai inainte cu o conserva de masina, ca nu are probleme si te bati cu pumnul in piept ca e fiabila. In legatura cu yaris-ul: Daca uleiul se schimba la 7500 km, inseamna ca se foloseste un ulei inferior, deci de aici pot trage 2 concluzii: 1. motor de generatie invechita, deci e un minus enorm, sau, e o teapa pe care service-urile toyota o dau poporului roman, deci e un minus si mai mare. Poate te lauzi ca ai avut masini nemtesti, dar, daca le-ai avut probabil ca le-ai luat second la sute de mii de km, deci pe undeva e normal sa apara probleme. Am avut o corolla NOUA modelul anterior, de 2004, dar sincer, de fiecare data cand ma urcam in masinile "nemtesti" ale prietenilor imi smulgeam parul din cap ca am fost suficient de snob ca sa imi iau Toyota (pentru ca nu se strica, si e cea mai fiabila--astea sunt niste minciuni gogonale ca sa faca fraierii sa le cumpere. Doar snobii pot sa cumpere ceva pentru ca e la moda, sau au auzit ca ar fi bune, fara ca macar 1 secunda sa se gandeasca la alte oferte).

    Am avut seat (ibiza, toledo si leon--recunosc, doar second), dar cum m-am simtit la volan la seat-uri, pot sa spun ca numai la masinile sport mult mai scumpe m-am simtit asa.
    1 0
  • Iulian
    ce natafleti...
    Echipa de marketing de la Toyota lucreaza intens. Ca dovada, reclamele lor sunt foarte reusite. Totusi, pana acum, pot spune ca asta e cea mai reusita reclama.
    0 0
  • seat...
    sincer intre o masina din grupul VAG sau o toyota..nu m-as gandi prea mult...nu as alege niciodata toyota
    0 0
  • Rumanii care nu au bani nici de tranvai nu mai vorbesc de masina
    Daca zice unu ca toyota e fiabila apar 20.000.000 de frustatii care si-au luat tepe (ca doar nu exista nimic ieftin si bun) si sustin ca ei au avut BMW,MERCEDES,AUDI si prefera Loganu sau meganu sau mai stiu eu ce toyota.
    Asa cum zice si George Becalii "Hai ca m-am distrat cu tine"
    0 1
  • de ce sunteti doar impulsivi?
    ar fi mai bine sa aveti rabdare sa faceti un drive test comparativ yaris - ibiza sa incercati absolut tot ce se poate la limita extremaa celor dou masini si apoi sa va dati cu parerea! eu nu zic decat sa avem rabdare sa o vedem sa o testam si apoi sa ne dam cu parerea! nu mai imbratisati ideile de marketing ale producatorilor sau dealerilor ca veti ajunge sa mintiti cum va mint si ei pe voi!
    aveti rabdare!
    1 0
  • toyota
    prea multe slave
    am testat ieri Toyota Auris 2.0 D4D si Yaris 1.3 ! Sunt dezamagit de cate surle si trambite pentru ele, sunt masini rigide si puturoase. Am un opel 1,7 Cdti si nu se compara la flexibilitate, consum, anduranta etc. Toyotele de care le-am condus aveau in jur de 20000 km, opelul meu are tot cam asa...ca sa vedeti ca nu vb din carti..mie unul personal nu mi-a facut mare placere intalnirea cu toyota. Singura care era mai rasarita era Aurys ca si spatiu si dotari. Nu am facut aceasta comparatia din prisma segmentului de masini ci din prisma marcii...
    0 0
  • balanel
    nelamurire
    Am citit cu interes atat atricolul, cat si parerile cititorilor. Totusi, raman cu o mare nelamurire: oare in cate mii de ani se va apropia macar Toyota de VAG?
    0 0
  • toyota
    eu am toyota corola luata acum 4 luni.
    am mers cu masini nemtesti (dar si altele) de tot felul, mercedes, opel vectra, opel omega, bmw.
    mercedes, si bmw, sint alta clasa,oricum,
    este clar ca sint masini f bune .

    dar nemtii le au pe ale lor, bune, si pe ale lor rele, asa si japonezii .

    cert este ca ambele natzii domina piata mondiala.
    masinile nemtesti, din pacate nu mai sint ce au fost, si asta zic si ref la golf, la opel vectra, etc.

    au ramasa doar tari in motoare ,si nu cu toate , dovada si acest ultim motor otto > tsi , pe care sincer mi l doresc .

    cert este , ca japonezii, coreenii, au urcat in calitate, ca nu fac masini f frumoase , pe cind nemtii au cam scazut .

    personal am stat mult in cumpana daca sa iau toyota - vw jetta (de honda nu aveam bani, honda as fi luat)

    pt cei care nu stiu, motorul de pe toyota d-4d -1,4 este cel mai performant motor din lume la marimea lui.

    vedeti topuri de specialiate.

    seat ,nu stiu unde va ajunge, dar skoda cu noul superb va fi peste ce face VAG acum .

    deosebita va fi si inlocuitorul vectra , adica opel insignia .

    faptul ca toyota este printre putinele masini care au intrat si se tin bine in sua , spune insa multe . si americanii conduc nu gluma , si altfel fata de nemti.de fapt si in germania toyota la revanzare se vinde scump , oare de ce?
    cu mult mai scump ca bmw comparand valoarea de cumparare .

    toyota nu este si nu va fi o masina de fitze, eleganta insa. ci o masina care te va duce sigur .
    0 0
  • sharky
    @ domnu toyota
    iti sustin ideea ca VAG este peste Toyota dar pentru cunostinta ta masinile mai rigide sunt mai bune, ca nu degeaba se chinuie lumea sa faca sasiuri mai rigide de la generatie la generatie... asa ca ai vrut sa zici ceva da nu ti-a iesit
    0 0
  • sharky
    @ bogo
    auzi si la asta... ca americanii conduc nu gluma... daca tu conduci doar 2000 km intr-un nu inseamna ca romanii sau alte natii conduc mai putin... eu unul am facut 60 mii km intr-un an... si sunt sigur ca sunt altii si cu mai mult... asa ca nu mai pupa in dos pe americani
    0 0
  • bla...bla...bla...
    toyota e pe primul loc la vanzari dar si pe primul loc la recall-uri de masini...
    0 0
  • diferente
    Pt. momo:
    Nu cred ca trebuie sa ii numesti fraieri pe cei care au cumparat Seat. (la fel de bine iti putem spune si tie)!
    As fi insa foarte curios cati din cei care au comentat mai sus au bani sa isi cumpere un toyota (de cacao) sau macar un SEAT?
    0 0
  • Incredibili
    Incredibil cum sunt Romanii, sunt prosti, afoni, dar ei isi dau cu parerea.
    1.Pt.
    gabi (16.05.2008, 09:56) - pai mai baiat destept ce esti tu, sunt multe branduri vechi care au murit si au fost inghitite de altii, referitor la plasticul din iaris nu are legatura cu fiabilitate. Poate cineva sa compare un Seat cu o Toyota la 100 mii de km facuti in Romania? sa vedem costurile de intretinere curenta si service, probleme avute, sa fim seriosi. Aston Martin e suberb inauntru si e una din cele mai proaste masini ca fiabilitate.
    2.EU e un retard in toate comentarile facute la o gramada de stiri.
    "Daca uleiul se schimba la 7500 km, inseamna ca se foloseste un ulei inferior, deci de aici pot trage 2 concluzii" prima concluzie, esti retard, a 2-a concluzie f prost (si informat si e fel)
    Snobii isi iau masini de basini papagalule, toyoyta nu e o masina de figurie, e o masina normala si fiabila.Basinile si snobismul sunt la tine in cap.
    3.pt s2000 - nu uita, grupul Toyota are si Lexus
    4.pt liviu - aici nu e test de performanta sportiva ci de fiabilitate
    5. pt "prea multe slave
    de" toyota - ai testat un cur, minti de rupi, nu ai mers in viatza ta cu un 2.0 D4D daca spui ca 1,7 Cdti si nu se compara la flexibilitate, consum, anduranta care este unul din cele mai proaste motoare diesel actuale, cu un lag infect de turbina aproape 2 sec necipuita( il face si 1.3 de la Fiat cred) de anduranta nus de ce esti prost si vb ca nu ai vazut tu motor de Auris sau de Astra noua la 300 mii de km ca sa-ti dai cu parerea.
    6. Pt Balanel - pai stai sa ne gandim mai baiatule cu ce e mai prjoasa Toyota decat VAG, poate doar performate sportive, in rest la vanzari Toyota mult peste VAG, la lux LEXUS clar peste AUDI, la fiabilitate Toyota clar si recunoscut de VAG ca sunt peste ei, la pret de revanzare Toyota mai bine, la costuri de intretinere Toyota mult peste VAG asa ca la sportivitate mai are putin si asta daca nu bagam in seama Supra si viitorul Lexus LFA ca atunci VAG e cu totul sub ei.
    6.Sharky - ce e scris pt balanel e valabil si pentru tine + "pentru cunostinta ta masinile mai rigide sunt mai bune" ia zi tu mai baiatule coeficientele de rigiditate ale caroseriilor TOYOTA si VAG ca sa vedem ca te pronunti in cunostinta e cauza si sa ne zici si in ce se masoara sa ne ineti si pe noi :))))))

    SI IN FINAL
    ca sa vedeti cat de handicapati sunteti unii dintre voi
    “Calitatea noului Ibiza rivalizeaza momentan cu cea oferita de Toyota”, declara in acest sens Erich Schmidt, presedintele Seat.

    Jordi Cabanero, Directorul de siguranta a calitatii, argumenteaza faptul ca Seat rivalizeaza calitatea Toyota prin “monitorizarea sistematica a informatiei de la clienti si stabilirea unor programe rapide care sa transforme semnalarile intr-o imbunatatire a productiei.”
    Dupa cum vedeti declaratiile sunt date de presedintele SEAT si Directorul de siguranta a calitatii de la SEAT, si cam acelesi lucruri le-au declarat si oficialii de la AUDI si MERCEDES dar voi romani mult mai destepti ca ei ii contraziceti ca de acum poate presedintii SEAT, AUDI, si MERCEDES tin cu TOYOTA :))))))
    1 0
  • toyota
    domnule gabi pentru informatia ta personala toyota face masini si 1928 iar vw a inceput in 1933...asa ca nu stiu cine se juca mai intai cu puta-n ulei :)
    1 0
  • manelistu
    vw
    e normal ca manelistii si taranii patriei sa-si cumpere pasat,golf.audi sau bemveu...ca de, e vb de imaginea lor...ca doar toparlanii care ii vad pe strada nu stiu nimic de acura,lexus,toyota sau honda...daca gigi manelistu care a dat si el de ceva bani muncind prin italia sau spania poti sa-i spui pina te doare capu de honda,toyota sau subaru,ca tot golf sau pasat isi ia,ca atata il duce neuronul care-l mai are...
    v-am pupat
    1 0
  • Toyota
    Nu stiu daca ati vazut reclama Rav-ului 4 cand cei 2 soti se omoara, sa plece dimineata cu masina la servici, e pe youtube o gasiti la orice ora.Dar ceea ce vroiam sa va spun este ca am doua masini una dintre ele fiind o toyota corolla, fara sa glumesc va spun ca am stabilit un progr astfel incat sa o putem conduce amandoi.Altfel nu se putea era sub monopol total si ii mai lipseau doar papitoaile de pe luneta si husele roz.Iar cealalta masina este un Hyundai Elantra in caz ca va intrebati daca e logan.Reclama am vazut-o ulterior asa ca va imaginati cat am ras cand am realizat ca nu suntem singurii cu probl asta.
    Ps: Am un prieten care si-a cumparat seat anul trecut iar de 3 luni se chinuie sa scape de el
    0 0
  • gabita de la madrid
    Domnule r matale ai toyota?
    0 0
  • Pt iubitori de manele
    Daca tot vretio sa comaprati Audi, Mertzanica, BMW, si VW Pasat cu ceva faceti cu aceeasi clasa, adica, Lexus, Infinity, Acurra. La aceeasi bani sau mai putin motoare, confort, consum, optiuni, costuri intretinere de nu va vine sa credeti. AU si nemtoaicele partea lor da primul loc pe podium e de mult in Japonia, dupa aceea Germania, iar de restul nu mai vorbim.
    0 0
  • manelistu
    organele genitale
    draga gabi poti sa ai tu o 1000 de masini germane...dar la felul in care te exprimi tot mitocan esti...si automat faci parte din acea tagma de parveniti,mitocani si neciopliti...e peste puterea ta de intelegere o honda sau un subaru...astia ca tine creeaza o imagine exstrem de favorabila tarii
    respectele mele
    0 0
  • Anonymus
    Logan....
    Era imposibil sa nu vina vre-un frustrat k nu are masina sa bage si loganu in comparatie...
    Uuuuuaaaaaa!!!!!
    0 0
  • ce ...
    Ce tristi sunt moderatorii acestui site de cacao filtreaza mesajele!!
    0 0
  • toyota-novela
    No, ca m-ati pus in mare incurcatura...!!!. Tocmai voiam sa-mi cumpar o Toyota Corolla si acum sunt mai confuz ca inainte dupa atatea comantarii pro si contra.... Cred ca fiecare este un specialist in comentare dupa cum a avut sau nu mai multe sau mai putine (sau deloc) probleme cu o toyota sau cu alta....
    0 0
  • burebista
    piata americana
    am ramas surpins cate argumente pro si contra.in anii 80 la detroit americanii zdrobeau cu ciocanele masinile toyota importate-era conserve dupa parerea lor...au trecut vreo 20 de ani pana americanii au pierdut complet lupta.toyota e numarul unu in vanzari de masini in lume.piata americana e foarte pretentioasa.masini frantuzesti si iataliene nu se vand deloc aici.nici dieseluri mici.nici seat.pentru ca nu satisfac cerintele cumparatorilor.cea mai proasta masina aici e hyundai apoi kia.in randul celor nemtesti opel nu exista aici iar vw si audi sunt pe treapta cea mai de jos...raspandite dar le vezi mereu obosite si la preturi mici dupa 1 an sau doi.bmw ul si mercedesul sunt considerate aici masini pentru oameni bogati pentru ca service ul la masinile acelea noi nu si l permit decat persoane care fac peste 100 de mii pe an.si e si nevoie de serrvice frecvent...am prieteni cu bmw uri noi si mercedesuri noi...cunosc detalii..
    toyota a castigat piata pria fiabilitatea superioara a tuturor modelelor lor nu neaparat prin performante si aspect de bmw.exista marea majoritate a americanilor care sunt oameni maturi dar cu posibilitati mediocre si doresc o masina utila cu costuri minime si fiabilitate mare.si masina asta e toyota.
    de la yarisul meu de 1,5 benzina care e cea mai mica si ieftina aici(13,300 dolari) pana la un lexus de vreo suta de mii de dolari...acopera se pare cel mai mare segment de piata.deci sa recapiutulam esenta toyota
    1 fiabilitatea cea mai mare
    2 consumuri foarte reduse combustibil
    3 pret de revanzare mare datorita fiabilitatii superioare
    cred ca va dura cam inca 10 ani pana toyota se va impune absolut si pe piata europeana..urmata de honda abia apoi mult in spate vw audi bmw opel seat skoda logan...
    asta e doar parerea mea....
    a...mi am adus aminte...am avut un camry vechi la care nu i am schimbat uleiul 30 de mii de km(ulei normal nu sintetic-am sintetic in camry ul nou si se schimba la 20 de mii km) si motorul avea cam 300 de mii de km si am abuzat masina aceea 2 ani-mergea la fel ca si la inceput..eram venit din ro cu conceptia ca nemtii sunt cei mai buni la masini.cand am descoperit fiabilitatea toyota am ramas fan comvins si nu imi cumpar alta masina decat toyota.
    repet , poate exagerez si o ridic in slavi prea mult..dar cam tot ce am prin casa electronice sunt tot japoneze...e o stransa legatura intre made in japan si caliate superioara.
    pentru cine doreste o masina de senzatie sa impresioneze le recomand bmw...la volan nu exista rival ptr manevrabilitatea bmw si performante dar costurile de intretinere a unui bmw sunt cat vreo 5 toyote pentru ca are regim mai mare de exploatare e mai complex si nu e atat de fiabil.
    toyota nu e masina de facut impresie.
    e masina ptr oameni care doresc fiabiilitate costuri minime de intretinere,consumuri reduse.
    0 0
  • o parere avizata
    am mers cu rav 4 2.0 benzina 150 cp si tragi un pui de somn pana cand urca in rpm. masinile toyota sunt fiabile si atat... dar atat !

    fain , acum , am avut 2 ani o ibiza la care am schimbat filtre si ulei.costuri inafara de benzina in 2 ani si 28 de mii de km ~7 milioane.
    acum am altea , cost intr-un an de utilizare 4 milioane. La anul imi iau tot seat , limuzina noua construita pe platforma A4.
    pentru ca nu se compara. nu fiabilitatea , ca eu nu o tin 20 de ani, ci restul ...
    e posibil sa fi umblat la calitate , dekra a publicat topul celor mai fiabile minivan-uri si din pacate nu a iesit corolla verso , ci seat altea...
    toyota nu se lipeste de sosea, luati un leon standard 1.6 si un auris 1.6. dati-le blana prin curbe si apoi mai vorbim....

    cel mai bun test e sa va uitati pe mobile.de dupa masini cu peste 1 milion de km.
    0 0
  • Daca tot laudati atat masinile nemtesti spuneti voi cate masini nemtesti ati vazut pe la televizor in desert si cate
    Toyota. Sincer sunt fan Honda si detin un Accord dar niciodata o masina nemteasca nu se va compara cu o japoneza indiferent ca este Toyota, Honda, Mazda si altele. Orice om cu umpic de cultura dar care din pacata sunt camrari pe la noi stie ca japonezii detin cea mai avansata tehnologie. Si la japonezi mai este vorba si de onoare si cultura, ceea ce la jegosii ne nemti nu o sa vedeti niciodata. Sa iasa banul cat mai mult si sa jegmaneasca clientul cat se poate. Spre exemplu la Honda iti alegi optionalele si masina vine asamblata din fabrica in versiunea aleasa de tine si nu trebuie sa platesti in plus o gramada de euro ca sa iti dea neamtu masina cu vopsea metalizata si alte mii de euro ca sa iti puna ei ce optionale vrei tu.
    Si mai zicea un afon mai sus de sportivitatea Toyota. Mai baiete cauta si tu pe net Toyota Supra si vezi despre ce este vorba in caz ca stiai ca exista aceasta masina.
    Oare de ce masinile japoneze sunt cele mai tunate masini. Oare pentru ca au potential? ceea ce masinile nemtesti si restul nu au.
    Nemtii se chinuie sa scoata nin motoare turbo de 3-4000 cmc 250cp iar cei de la Honda au scos 240 cp din motor de 2000cmc aspirat asa ca visati frumos in continuare, acest motor inca detine recordul de cei mai multi cp / litru.
    0 0
  • Replica
    Pt. gabita de la madrid - am un Doblo 1.9 120 CP 2007 si un Subaru WRX 1994 de ~ 260 CP si am avut ~35 de masini

    PT "EU" - Scuzati-ma dar imi mentin parerea, e al n-lea post in care tu trebuie sa te contrazici cu restul si nu stiu daca ai fost atent la stire, e vorba de fiabilitate nu de performante. Si dac vrei performante Punem o Supra tunnata din aia veche :D si ia tu ce masina vrei de la VAG tunnata sau nu fie ea Lamborghini sau Seat si atunci facem calcule de performante.
    Ai mers tu ma baiatule cu RAV de 150 CP si ai adormit in el, a?
    Pai in primul rand trebuie sa sti sa dai intr-o masina, in al 2-lea rand ala e un SUV 4x4 care nu prea a fost gandit de fuga, in al 2-lea rand are 152 CP nu 150 si in al treilea rand modelul cu cutie manuala prinde suta in 10.6 si cea cu cutie automata in 12 secunde si sa tiem cont ca e motorizarea slaba a lor dieselul fiind mai puternic si avnd performate putin mai bune.
    Acum sa ne spui si noua ce Ibiza ai avut tu ca din vad eu doar 2 modele 1.8 20VT 150 CP si 1.9 TDI 130 CP sunt mai performante decat Ravul de mai sus, restul de 5 motorizari fiin = sau mai slabe decat Ravul la care te-ai referit tu mai sus. Si daca in 2 ani ai facut 28 de mii de km nu-ti mai da cu parerea ca esti sofer de WEEKEND.
    Si cu A;teea aia daca ai facut si tu 10000 de KM intr-un an normal ca nici la prima revizie nu ai ajuns asa ca nus pe ce ai cheltuit aia 4 miliane.
    Sa ne arati si noua sursa topului acela ca eu nu o gasesc.
    Si m-am gandit ca ai ajuns tu sa compari un Auris de 1,6 cu un Leon de 1.6. Pai mai "handi" de ce nu le compari la comfort ac sunt de 1.6 si Auris s-a axat pe confort la 1.6 nu la "blana in curbe" si pt. blana in curbe vin cu o Honda Civic din 1990 tot de 1.6 sa vezi ce misto face si de Leonul ala de 1.6 si nu numai de ala de 1.6 ci de toata gama de Leon mai putin TFSI-ul de 200 cp.
    Mai lasa-ne in pace cu experientele tale de sofer amator, copil de mingii ce esti.
    0 0
  • gabita de la madrid
    R
    R-ule esti praf, tandari,pulbere fina.....esti ca aia de pe forumul reno numai unu si unu.Daca nu ar fi filtrat fanii domnului Tariceanu mesajele mele am scris mai multe acolo si nu mai stau sa pierd timpu aiurea cu oamenii care nu merita.Daca nenea cu seatu a foacut 28000 in 2 ani e sofer de weekend dupa parerea ta?Tu cati km faci pe am 2000-3000 si asta daca te lasa tactu?
    0 0
  • gabita de la madrid
    tot pt R
    era sa uit!!!Banuiesc ca din cele 35 de masini ale tale au fost 95% numai germane??!!
    0 0
  • Pentru baieti cu vag. Tocmai a recunoscut un oficial al firmei ca masinile pe care voi le cumparati nu se ridica la nivelul toyota si ca vor sa ajunga acolo.Ce draq vreti sa va zica expre ca va vand gogosi.Faptul ca va plac voua masinile din grupul vag nu e nici o problema.
    0 0
  • Danieo
    Toyota vs. VW
    Constat cu tristete ca in aceasta tara sunt doar oameni de proasta calitate, nestiind sa se respecte reciproc. Va certati aici ca niste copii de cls 8 care au dat si ei de gustul masinilor, si care li se pare lor cea mai stralucita, doar aceea este masina. Dar nu e mare mirarea ca marea majoritate de aici sa fie asa.

    Sa revenim la subiect.

    Acum 1 an stateam in cumpana, nu stiam ce masina sa imi cumpar la banii pe care ii aveam. Ca urmare am avut de ales intre Skoda Suberb, VW Passat, Toyota Avensis si Honda Accord. Am fost de am facut test drive cu toate modelele. La final am avut de ales intre Passat 2.0 TDI 140 CP, Avensis 2.2 D-4D 150 CP si Accord 2.2 I-CTDI 140 CP. Am ales Passatul din urmatoarele motive. Spatiu incontestabil peste celelalte doua, ambient interior mai placut (la mine cel putin), tinuta de drum ireprosabila, stabilitate superioara celorlalte, doar ca Avensisul imi placea mai mult la denivelari, nefiind asa de rigida si amortizand zgomotele mai bine. Iar acum la partea cea mai importanta pe care o are o masina, si anume motorizarea, 2.0 TDI este mult mai rafinat decat celelalte. si aici in ciuda carcotasilor care spun ca e zgomotos. Da intr-adevar e putin mai zgomotos decat la celelalte doua, dar si mai vioi decat ele. Si aici nu vb de drag race, pt ca eu nu mi-am luat masina pt asaceva. Dar la viteze mari, la depasiri unde te folosesti de elasticitatea motorului, pot spune fara nici o abtinere ca este superior celorlalte doua.

    Ca o concluzie nu vreau sa fiu remarcat ca fiind o persoana care face reclama la grupul VAG. Gresit! Cand o dau in bara o spun fara nici o retinere. Si Toyota si Honda sunt masini bune, incontestabil acest lucru, dar pt exigentele mele, varianta cea mai buna a fost Passatul. Bineinteles ca sunt si mai bune optiuni, gen A4, seria 3 sau C-klass, dar nu am avut buget pt o masina cu pretentii mai mari.
    0 0
  • Bonanno
    Planuri marete cu Ibiza
    Va salut cu respect. Am citit toate comentariile si nu vreau sa le comentez, ci doar sa-mi exprim un punct de vedere. Anume: Fiecare constructor de automobile in decursul timpului indiferent cand a inceput, a cautat sa vina cu noutati in domeniu ptr. a putea acapara cat mai multi cumparatori. Aici intra mai multi factori: calitate,fiabilitate,pret,cheltuieli de intretinere,etc. Se pare ca astazi pe plan mondial Toyota le indeplineste aproape pe toate. Afirmatia o fac in cunostinta de cauza informandu-ma fiind impartial si nu certandu-ma. Informati-va, analizati la rece indiferent de varsta si dati Cezarului ce este al Cezarului. Sa ne respectam unii pe altii si inteligenta de care vrem sa dam dovada s-o folosim ptr. noi romanii sa ajungem la nivelul celor de la Toyota si apoi mai vorbim. Cu deosebit respect ptr. toti!.
    0 0
  • pt Danieo
    Daca tu compari motorul ala de tractor TDI (A se specifica cu DI rosu, ca doar daca e rosu e mai cu mot) cu 2,2 de la Honda inseamna ca tu chiar ai o problema cu urechile. Cred ca nici in momentul actual nu exista motor mai rafinat ca cel de la honda, se vede clar ca a fost construit de niste benzinari convinsi.
    De pe vremuri se stie clar ca Vag a fost masina oamenilor saraci (la minte in principal) care nu puteau sa vada adevarata calitate a unei masini japonezepe care nu oricine si-o putea permite.
    Dupa cum am mai spus mai sus este vorba si despre cultura nu numai manele si VW.
    0 0
  • contra lor
    ha
    Volkswagen si calitatea.decit sa cumperi masini de la porsche romania mai binme iti faci o laba ca scapi foarte ieftin.porsche romania hoti
    0 0
  • Incredibil
    1. Pt. gabita de la madrid - deci numai cand aud cum suna "gabita de la madrid" ma gandesc cat de cocalar esti, imi aduci aminte de boul din spania cu audi cu "clima bizanala", in al 2-lea rand fac cel putin 60 mii de km pe an, in a 3-lea rand am 36 de ani, in al 4-lea rand am organizat 2 ani de zile cursele ilegale cand tu probabil mergeai cu tricicleta.
    2. La comentariile cu taxa Taricenu du-te si studiaza ca nu sunt un fun al ei, dimpotriva
    3.Din cele 35 de masini ale mele au fost din toate , germane, frantuzesti, italienesti, americane, coreene, japoneze si chiar si rusesti pe vremuri.
    4.Pt. Danieo, Passatul in cazul tau nu e neaaparat o alegere proasta, este o optiune ok (mai putin serviceul din bucuresti) dar tu oricum ai comparat o masina de generatie mai noua cu 2 masini care anul acesta schimba modelele deci cu o generatie mai veche dar legat de comparatiile pe care le-ai facut tu nu se potrivesc. In primul rand Avensisul e cel mai spatios, in al 2-lea rand Motorul diesel de pe Honda e cunoscut si recunoscut ca fiind cel mai rafinat motor care are nu ami putin de 18 recorduri mondiale (http://www.testdriven.co.uk/news.cfm/honda-accord-diesel-sets-new-world-records)
    iar zgommotul motoarelor disesel incepe sa fie mult mai pronuntat dupa 20-30 mii de km parcursi nu cand e nou, in rest e o masina ok, si mie mi-a placut are si plusuri si minusuri in comparatie cu celelalte 2 dar mai putin fiabila decat ele.
    0 0
  • ha,ha,ha
    Luati-va fratilor toyote, vw-uri, daca aveti bani care e problema.....ce tot va rupeti aici cu pareri. Seatu nu e peste Toyota? nu ..si care e problema ? Ca americanii prefera masinile japoneze....foarte bine, si nu ca nu ar avea de unde alege...cred ca doar pentru preturile mici le aleg... vezi seriile de chrysler, dodge, mustangu etc. Si la americani cine are MB sau BMW......e sus ca posibilitati financiare.
    Spuneati de Lexus care e o masina superba, am vazut un Lexus LS 460 sa pici jos nu altceva,dat au si cei de la VW -PHAETON-ul de care nu zice nimeni nimic. Americanii (daca tot ati luat punct de referinta) acum cativa ani nici nu voiau sa auda de masnile japoneze, la ei daca o masina anu consuma 20, - 30 la suta nu era masina, dar cu situatia petrolului au incepit si ei sa se orienteze spre masini mai economice si ca pret de achizitie si ca , consum. Masinile din afara EU au niste taxe in plus si ca sa le scoata la un pret mic sa poata fi vandute inaintea altora trebuie sa foloseasca materiale mai ieftine si implicit mai proaste.. de aici trageti concluzii
    0 0
  • hhh de unde le scoti?
    Pai hai sa-ti explic ceva hhh - masinile europene in SUA au preturi cu 30% mai mici decat in Europa si Lexus nu este mai ieftin ca BMW si Mercedes.Lexus de fapt este brandul TOYOTA infintat in 1989 pentru a se bate cu Mercedes si BMW in SUA, asa a aparut Lexus. Masinile japoneze au fost de la inceput si sunt si acum mai scumpe ca cele americane.Preturile fmai mici fiind de intretinere si datorita fiabilitatii. Lexus LS 460 a iesit masina de LUX a anului 2007. ML si X5 au fabrici in SUA si tot INFINITI au avut vanzari mai mari. Deci cam asta e situatia in SUA.
    VW -PHAETON in teste nu s-a apropiat nici de A8 nici de BMW 7 si nici atat de S, de altfel o masina f frumoasa dar a pierdut tocmai din faptl ca VW nu e un brand de lux, acum avand un pret de vanzare derizoriu la sh.
    "Masinile din afara EU au niste taxe in plus si ca sa le scoata la un pret mic sa poata fi vandute inaintea altora trebuie sa foloseasca materiale mai ieftine si implicit mai proaste." - aberezi
    0 0
  • toyota
    Anu trecut am luat un Avensis 2-4D de 2.0 l si nu regret. E mai frumos Passat-ul dar ce zicea un domn mai sus ca e mai bun motoru, spatiu etc. este o exagerare. Sa vedem cum va fi noua generatie Avensis, care va avea si versiune cu motor hibrid. Despre tehnologia hibrida vad ca fanii VAG nu au auzit, insa pe mine altceva ma mira, nu zice nimeni un lucru evident : nu conteaza de fapt unde se se asambleaza masina, conteaza cine e producatoru. Avensis se face in UK nu in Japonia dar e "lucrata" impecabil. Oare cate componente dintr-o masina facuta de VAG se fabrica in Germania si cate in restul lumii? Conteaza?
    0 0
  • Raspuns pentru cretini
    Salut frate. Sunt unii pe aici care habar nu au de viata lor. Sa le spune "carpaci" sau "putzoi" dar ma rog asta este o alta poveste. Problema este simpla, Seat sa ajunga la nivelul lui Toyota mai au de muncit multi ani si asta intr-un ritm alert. Cat despre grupul VAG, acestia s-au ridicat doar la pret, calitate nu. Cand Toyota vindea masini garla, Volkswagen erau la stadiu de "Cum facem fratioare un automobil si noi?" Apropo, Toyota a detronat la vanzari Ford-ul mai precis Model T. Hai ciao ca m-am distrt destul cu voi.
    0 1
  • viitor posesor yaris
    ma distreaza romanasii nostri care se lauda cu ww, audi seat, etc...
    sa va spun de ce am ales yaris?
    am avut de ales intre: fabia, fiesta, polo, corsa, logan si yaris.
    fabia, design varza, consum mare fiabilitate ok.
    fiesta, e deja ford, deci calitate mai joasa si la consum destul de mare
    logan, doar ptr pret, dar am renuntat.
    polo rivaliza serios dar la fel, consumul destul de mare (nu veniti cu alte aberatii ca stiu ce vb) plus telescoape si bucseraie slabe
    corsa are cel mai tare design dintre toate si cred ca e si cea mai lata (dar nu cea mai spatioasa). ca si calitate, se pare ca e rezonabila, dar e OPEL si atat. in schimb, toyota e mai scumpa, dar la fiabilitate si siguranta e nr 1.
    da, nu are perf sportive ale altor marci, dar consumul este super si la fel si intretinerea.
    o alta varianta era chevrolet, aveo, dar la siguranta E IN AER SI NUY VRA SA MOR CU ZILE.
    ALEGETI CALITATEA FRATILOR (NU NEAPARAT TOYOTA) SI NU VA MAI LUAT DUA POVESTILE CU NEMTI. ZICEA CINEVA CA NEMTII AR PUTEA SA LE MULTUMEASCA FRANCEZILOR CA S-AU APUCAT DE MASINI CA ASA NU VOR FI NICIODATA PE ULTIMUL LOC, NU D ALTA DRA SE PARE CA FIAT VINE TARE DE TOT DIN URMA
    0 0
  • ca sa vedeti cat sunteti de dobitoci, in articolu` asta nu se compara modele foarte scumpe, deci e irelevanta comparatia cu lexus, infiniti sau altele. puteti voi sa comparati o masina de MAXIM 15 mii cu o masina ce sare de 40.000? cum poti sa faci o astfel de comparatie? e ceva rau in faptul ca Seat incearca sa ajunga la fiabilitatea toyota? incet incet, ajungi departe. voi sa vorbiti de japoneze cand o sa va permiteti una, eu personal nu imi permit decat un "jaf nemtesc".
    0 0
  • Toma Aurelian
    SEAT vs Toyota
    Eu am Corolla 2007 si SEAT Ibiza 2006(20000km corola/43000km cu ibiza) corolla...troncane ca ultimul jaf ...exact cum este megane-ul 2 pe strazile noastre... directie aiurea ...motor bun(pentru km astia) dar cutie proasta... per total sunt mult mai multumit de manevrabilitate si troncanituri de SEAT decat de toyota care sincer sa fiu la interior este jalnica... bordul se misca din toate incheieturile ...zdrangane din toate colturile finisaje de 2 lei batai in volan la denivelari si portbagaj tabla(nu mi-a venit sa cred cand am vazut cum arata portbagajul cand am cumparat-o) ...
    0 0
  • ..pai si de ce ai cumparat-o?:)
    0 0
  • Toyota
    Salutari - eu am e un an Toyota Auris, 1,6 benzina si 8600 km. Azi i-a, facut revizia de un an- 452 ron - 4 litri ulei, filtru si manopera, suflat filtrude aer si polen. Cand am cumparat-o am comparat pret,dotari, spatiu si....fiabilitate din ce am citit pe net intre ford focus, skoda fabia- octavia, logan, seat leon. Sa va spun: nu sunt un maniac al vitezei - dar la 180 la ora-190 zicea pe bord- gps-ul 179 - pe cruise control nu simteam nimic - ma speria viteza de pe bord, si fasaitul oglinzilor. Manevrabiliate maxima, precizie ridicata. Am facut test cu celelalte masini. Daca o turezi pe asta rupe tot, trebuie doar sa stii cum. La 1,6 l am 124 cai - e dual vvti. Nu zic ca nu mi-a placut de ex passat-ul. Dar depinde ce vrei - eu am vrut - in 17000 de euro o masina noua pe care sa ma pot baza. Nu gasesti in banii astia - am luna plis - e aproape full dotata - o masina mai fiabila - noua. Luati doatarile - de acum un an de la Auris Luna PLus si comparati cu ce vreti voi - nu o sa iesiti in banii astia.
    0 1
  • nemtoaicele
    serios?????ia sa vina un toyota sau honda sa va luati cu mine la o liniuta....... am un ursulet nemodificat,2000cm cubi,benzina,ca pana acum am rupt toate japonezele si frantuzoaicele alea noi din 2006 si 7 cu DCI,HDI,CRDI,TSI ,cu modificari sau fara,tunate si ce mai vreti,hai sa va vad cu accoadele,avensisurile, etc. voastre si ce mai vreti voi :)) si dupa aia mai vorbim despre marci,puteri,comfort consum motoare caroserie reperatii si preturi si o sa vedeti ca tot nemtoaicele is mai sus si vor fi la nesfarsit nu ca masinile galbejitilor alora...
    1 1
  • seat cordoba :2008 ful option, tunat interior[t0tul in piele neagra cusatura rosu] 1,9 TDI 100 hp 250 n/m 100000 km parcursi ,nicio defectiune majora,pastrind proportiile clasei ,nu exista nicio toyota cu performantele seatului[nici mazda ].PS daca aveti o toyota corola modelul nou, aveti grija sa nu pierdeti capitonajul de la haionul portbagajului!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru