Studiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Compania de consultanţă Interbrand a publicat un studiu care analizează cele mai importante eforturi făcute pentru protejarea mediului înconjurător.
Bazându-se pe expertiza celor de la Deloitte, care au evaluat eforturile ecologice a 100 de companii globale şi modul în care au fost percepute aceste eforturi de către consumatori. Studiul a presupus interogarea unui eşantion de 10.000 de oameni. Grupurile auto şi cele care se axează pe domeniul tehnologic au dominat ”Topul celor mai ecologice branduri”.
Prima poziţie a fost ocupată şi în acest an tot de Toyota, care are avantajul de a vinde bine un model popular precum Prius şi de a promite că va reduce semnificativ cantitatea de deşeuri neutilizabile. Topul celor mai verzi 10 companii la nvel mondial a fost completat de alte trei branduri: Volkswagen, Honda şi BMW, ultimul dintre ele chiar la limită. Meritul celor trei este acela de a investi şi promova continuu vehicule eficiente sau cu propulsie alternativă.
Toyota şi Honda, cele mai bine clasate mărci auto, au primit însă şi un scor negativ, diferenţa dintre percepţia publicului şi performanţa reală a modelelor fiind destul de mare.
În topul celor mai ”verzi” 100 de branduri globale şi-a făcut apariţia şi Nissan, graţie lansării pe piaţă a noului model electric Leaf, care a aşezat marca japoneză chiar pe locul 21. În primele 50 de branduri s-au mai aflat şi Mercedes, Hyundai şi Ford.
via l businessgreen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Ola Kallenius, șeful Mercedes-Benz și președintele Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, a criticat planul Uniunii Europene de a interzice vânzarea de mașini noi cu motoare termice din 2035. Oficialul avertizează că acest plan ar putea duce la o prăbușire a pieței auto europene și că este nevoie de o "trezire la realitate." (12.08)
-
Rolls-Royce Phantom, modelul etalon al mărcii britanice, sărbătorește 100 de ani de existență. De-a lungul timpului, unul din cele mai longevive modele de lux din istorie a fost deținut de personalități celebre, inclusiv de către artiști consacrați ai secolului 20. (11.08)
-
Tesla nu va fi prezentă la Salonul Auto de la Munchen din această toamnă, potrivit unui comunicat oficial al organizatorului. Marca americană de mașini electrice nu a oferit nicio explicație pentru absența sa de la ediția din acest an a salonului. (11.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Hyundai pregătește un rival pentru Renault 4 electric: debut la Munchen
-
Noul Opel Grandland Electric AWD: primul Opel electric cu tracțiune integrală
Domnule Mafia, esti cumva fostul edi 80 sau unul nou?
Sa jubilezi la asta, cum ca Toyota este "verde", wow, e ca si cum as sari eu in sus ca M3 accelereaza mai bine decat Prius si oricum ceilalti cu "fumegatoare" nu-s chiar atat de departe
Astept mai mult de la ei.
Astept masina ce se incarca de la panourile solare de pe garaj.
ZERO cost.
Dai-as fum de la TEDEI sa inhaleze. Nu de la 1.9, ci de la V12-le de 6.000cmc3.
Acum soferii de taiota au voie in mod legal urmatoarele:
1. Sa iasa la pascut pe marginea drumului.
2. Sa poarte tricouri, sepci, haine, etc pe care sa scrie "Necopt", "Imatur", "Acritura" etc
3. Au voie sa se balige pe drumurile publice.
Si la noi vad ca a ramas indobitocirea asta ca daca e diesel e vechiul tdi pd, ma asteptam ca unii sa fi auzit de common-rail si avantajele aferente.
"studiul" este o insumare a "parerilor" exprimate de vreo zece mii de orbeti intoxicati cu reclame frumos colorate ... voi chiar credeti ca aia la toyota sau la IBM sau la.. etc .. dau vre-un ban pe ecologie?? AIA VOR PROFIT si atat, nu ii intereseaza ecologia decat in reclame si in "evenimente publice". Isi monteaza panouri solare pe fabrici si sedii iar apoi se lauda cu ele ani la rand ... dar uita sa ne spuna incotro se duc deseurile din fabricilel lor.
calmati-va cu agitania ca nu s-a schimbat nimic in lumea corporatiilor - pe ei inca ii doare in c** de cumparatori ;)