SUA: Clienţii de modele diesel sunt din ce în ce mai numeroşi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Modelele echipate cu motoare diesel sunt din ce în ce mai populare pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Până de curând, aceste modele nu erau deloc populare din cauza mirosului neplăcut pe care îl lăsau în urmă, dar standardele de emisii i-au obligat atât pe producătorii de carburanţi, cât şi pe producătorii de automobile să folosească doar motorină cu un conţinut extrem de scăzut de sulf. Treptat, motoarele diesel au reuşit să se infiltreze pe piaţa din America de Nord, iar situaţia financiară din 2009 a dus şi ea la creşterea vânzărilor modelelor echipate cu propulsoare mai eficiente.
Spre exemplu, un studiu făcut de R.L. Polk a relevat faptul că peste 49% din unităţile Volkswagen Jetta vândute pe piaţa din SUA sunt echipate cu propulsoare diesel. În Europa, această statistică nu ar fi deloc surprinzătoare, dar pentru piaţa din Statele Unite ale Americii se poate considera o realizare. Circa 30% din clienţii de Audi Q7 au ales un propulsor diesel, la fel şi 18% din clienţii de Mercedes-Benz GL şi 17% din clienţii de BMW X5 cu xDrive.
În principiu, mărcile germane au vândut mai uşor propulsoare diesel graţie faptului că au clienţi care îşi permit aceste unităţi.
Totodată, experienţa producătorilor germani în acest domeniu i-a ajutat să ofere motoare mult mai performante decât ale rivalilor la un cost mai redus. Rămâne de văzut cum vor reacţiona mărcile indigene şi cele japoneze la succesul motoarelor diesel pe piaţa din Statele Unite ale Americii şi cât de repede se vor adapta ei la aceste nevoi.Nu numai producătorii de automobile ar putea beneficia de această schimbare a pieţei din Statele Unite ale Americii, ci şi furnizorii de componente pentru automobile diesel. Printre aceştia se numără Bosch, Continental, Delphi şi Denso. În acest moment, doar Continental şi Bosch se bucură de succesul diesel-urilor pe piaţa americană, deoarece Bosch furnizează componente pentru Volkswagen, BMW şi Audi, în timp ce Continental oferă repere pentru vehiculele comerciale vândute în SUA.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen a atins oficial borna de un milion de mașini electrice produse. Exemplarul care a atins această bornă este un ID.3 GTX Performance asamblat la uzina din Zwickau. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Deci pentru Delphi piata US este inca departe
Un "tractor in loc de masina" vrea cineva care doreste sa aiba o masina care sa polueze putin, sa emita putin CO2, sa consume putin (ceea ce inseamna o autonomie mai mare) si sa traga bine...Cam atat.
Celelalte masini sunt pentru dastepti.
ceea ce particularizeaza un tractor de un alt vehicul nu e motorul , ci transmisia,dar e de inteles mai ales in zonele unde nu se practica agricultura mecanizata!