Audi a preluat o idee de reclamă de la Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Eight Mile Style, compania care deţine licenţele melodiilor lui Eminem, a înaintat o moţiune într-un tribunal din Germania pentru interzicerea unei reclame Audi. Respectiva reclamă utilizează melodia "Lose Yourself" a lui Eminem fără drept, spune Joel Martin, managerul Eight Mile Style. Artistul american a jucat recent într-o reclamă pentru Chrysler, al cărui slogan era "Imported From Detroit" şi viza promovarea modelului 200.
"E uimitor. Ceea ce face acest lucru extraordinar este asemănarea dintre modul în care această melodie este folosită de Chrysler şi modul în care o foloseşte agenţia lui Audi. Atunci când am văzut-o am zis că trebuie să fie o glumă", a completat Joel Martin.
Răspunsul diviziei Audi din Statele Unite ale Americii a fost scurt, specificând că modelul A6 Avant nu va fi distribuit pe piaţa respectivă. Divizia americană a mărcii din Ingolstadt nu are oricum nicio legătură cu reclama respectivă, aceea fiind comandată de divizia germană a mărcii.
După cum au notat şi cei de la Eight Mile Style, asemănarea dintre reclama lui Audi A6 Avant şi cea a lui Chrysler 200 este şocantă, cele două spoturi prezentând numeroase "idei comune".Reclamă Audi A6 Avant
Reclama Chrysler pentru SuperBowl 2011 "Imported from Detroit"
Via | TheTruthAboutCars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
http://www.youtube.com/watch?v=eKtfjsonPFE
Prin urmare daca Led Zepelin si-a dat acordul Audi are toate drepturile sa difuzeze reclama, desi ar fi penibil.
nu mai sunt defapt articole serioase si trebe si articole dinastea de umplutura
http://www.topgear.ro/stiri/noul-opel-astra-das-auto-din-1965...exact OPEL...vorba top gear rusinica vw si de fapt e generalizata treaba deci rusinica vag
aia ee luati-va das FAS,sau vorbrundt dur RAHATUS
Amintiti-va cand Toyota facea recall la greu ca Honda isi facea reclama scriind mare pe cladirile dealer-ilor "Masinile noastre nu raman fara frane".
Audi nu e nici prima si cu sigurnta nici ultima companie auto care face asa ceva.