Ford Focus RS de 370 CP by Loder 1899
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii german de la Lode1899 au creat un pachet de tuning impresionant pentru Ford Focus RS, cel mai puternic hatchback existent pe piata. Astfel, Focus RS dezvolta 370 CP si 520 Nm, fiind cel mai puternic model cu tractiune fata modificat vreodata de un tuner. Cresterea de putere impresionanta – de 65 CP si 80 Nm a fost realizata doar prin inlocuirea intregului sistem de evacuare cu unul din inox, modificarea admisiei si o reprogramare ECU.
Clientii Loder1899 pot achizitiona si un set de jante exclusive pentru Ford Focus RS, care sunt disponibile pe dimensiunile de 19 si 20 de inch. Jantele se numest Vertigo Viginti si au un design deosebit. Suspensia lui Ford Focus RS a fost si ea modificata, garda la sol fiind micsorata cu 35 de milimetri.
Sistemul de evacuare al lui Ford Focus RS este realizat in intregime din otel inoxidabil si beneficiaza de un catalizator sport si de un silencer. Astfel, modelul Focus RS obtine 20 CP in plus doar prin intermediul acestei evacuari, in timp ce sunetul gros al sistemului de evacuare standard este pastrat si amplificat usor de catre evacuarea din inox de la Loder1899.
Unitatea ECU reprogramata este realizata de catre cei de la Superchips, care au creat in trecut si un pachet pentru Ford Focus ST. Pretul acestui pachet de tuning este de 6.500 de euro.Via | Caradisiac
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
inca o treaba ... se poate modifica un pic mai mult computerul si se pot scoate mai multi cai , dar trebuie modificat sistemul de racire al motorului ...
etc. inutilitatea unei astfel de modificari este vazuta cam de toti .. in afara de ala care chiar o face...
305+65 = 370 CP.
1) Si fordul are un diferential si o suspensie speciala care ajuta masina sa stea in curbe asa cum trebuie
2) Trei din primele 5 masini din WRC de anul acesta sunt Ford si doua Citroen, iar Subaru nici nu a luat parte la startul WRC anul acesta
3) Focusul este o masina de strada care poate fi folosita cu usurinta zi de zi, oferind confortul necesar unei masini de oras si performantele unei masini de viteza
4)Nu sustin in nici un fel remaparile/chipurile sau alte modificari ale softului. Consider ca masina, mai ales una sport trebuie lasata asa cum este. Sunt sigur ca Ford si orice alt producator de masini a investit suficient de multi bani pentru a dezvolta softul optim si nu cred ca niste informaticieni care stiu sa modifice niste harti sunt mai buni decat cei care au realizat intreaga masina. Cu evacuarile si admisiile sunt 100% de acord.
Dar ce ne facem la N unde cam in toate tarile domina EVO si STI????
Una peste alta Focusul asta este chiar o masian tare si se preteaza si tuningul de mai sus.
Ia afirmatiile de genul :
"cel mai puternic hatchback existent pe piata"
"fiind cel mai puternic model cu tractiune fata modificat vreodata de un tuner."
deci sunteti dusi cu pluta, sunt masini cu peste 400 CP cu tractiune fata de pe ste 10 ani si tot de tuneri modificate nu de cismari sau bucatari, poate voiati sa spuneti un kitt de tuning agreat de constructor (cu toate ca nu e specificat asa ceva), care nu afecteaza garantia, aici da, este primul de aceasta putere pe tractiune fata.