Volvo City Safety a primit distincţia EuroNCAP Advance
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sistemul Volvo City Safety a fost premiat de EuroNCAP la Salonul Auto de la Paris. Ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris reprezintă prima decernare a acestui premiu, care le este acordat vehiculelor care obţin cinci stele la testele de siguranţă EuroNCAP şi prezintă facilităţi deosebite de protecţie. Sistemul City Safety a debutat pe XC60 în 2008 şi are scopul de a reduce numărul accidentelor la viteză mică la jumătate. Acest sistem protejează atât pietonii, cât şi ceilalţi participanţi la trafic în micile momente de neatenţie ale şoferului şi în clipele în care reflexele bune nu sunt suficiente.
Sistemul City Safety cu frână automată opreşte vehiculul de la o viteză maximă de 30 km/h. La viteze mai mici de 15 km/h, orice impact poate fi evitat, în timp ce la viteze de 15-30 km/h, sistemul City Safety va duce la reducerea consecinţelor unui eventual impact. Dacă modelul Volvo rulează cu o viteză de peste 30 km/h în momentul detectării unui obstacol şi a unui impact iminent, acesta va reduce 30 km/h din viteza de deplasare cât mai repede posibil. Acesta nu este primul premiu al sistemului City Safety, tehnologia fiind apreciată şi publicaţia germană Auto Motor und Sport, dar şi de Centrul Zaragoza din Spania şi de organizatia NHTSA din Statele Unite ale Americii.
Volvo a făcut lobby în faţa celor de la EuroNCAP pentru recunoaşterea sistemelor de siguranţă active în punctajul total al vehiculelor. Tocmai de aceea, cei de la EuroNCAP au instituit această distincţie. Programul EuroNCAP funcţionează din 1997 şi testează în mod independent aproape toate automobilele noi care debutează pe piaţa din Europa. Calificativul este acordat în stele, iar punctajul maxim este de cinci stele. În 2009, criteriile EuroNCAP s-au schimbat, fiind introdus şi un test de impact din spate, care verifică protecţia gâtului pasagerilor.
Via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a încheiat o nouă serie de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 modele noi. Printre acestea se numără și noua generație Renault Clio, care a obținut 4 stele în testele de siguranță. (10.12)
-
Euro NCAP a anunțat că va schimba modalitatea în care va testa mașini noi începând din 2026. Noile teste vor fi împărțite în 4 etape de siguranță, iar acestea vor fi punctate diferit față de modul de punctare din prezent. (28.11)
-
Euro NCAP a încheiat o nouă rundă de teste de siguranță, care a inclus nu mai puțin de 23 de modele. Dintre acestea, 18 au primit 5 stele ca urmare a testelor de siguranță. (19.11)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri













http://www.youtube.com/watch?v=hqm58JVF6fA
http://www.youtube.com/watch?v=lcJ9xgBZJdI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lGPFCqYk1JQ&feature=related
P.S. pentru cine nu stie despre ce e vorba....
Unii dintre noi vroiau sa fim condusi de computere mai zilele trecute :)
au premiat un sistem care nu a fost suficient testat si a mai si esuat in cateva prezentari m unde este siguranta ?
Unul e oferit STANDARD pe masini, Pedestrian detection este suplimentar.
Este singurul sistem din categoria Euro NCAP Advance care este oferit STANDARD.
http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/b46e38fe-00da-4756-9a9c-6c681f446893/euro-ncap-reveals-todays-best-safety-innovations.aspx
Mi-e greu sa cred ca Audi Side Assist este gratuit sau standard...
Oricum Volvo nu este la primul premiu de genul asta. Este stiut faptul (nu stiu insa de cati dintre voi) ca scaunele din Volvo sunt cele mai sigure in cazul unui impact din spate, la astea contribuind si sistemul WIPS. Ar mai fi si sistemul SIPS care atunci cand a aparut (acum vreo 15 ani) a fost foarte apreciat. Cu toate astea niciodata Volvo nu a avut motoare extraordinare si nici nu a castigat vreodata ENGINE OF THE YEAR...
jos palaria pentru vointa si dorinta de a revolutiona segmentul de siguranta, rusine totala pentru montarea unui sistem inca imperfect :)
Chiar asa preferati sa va dati cu parerea si sa nu va interesati inainte?
City safety este deja la generatia a 2-a. A fost lansat pe Volvo XC60, iar acum este standard si pe noul Volvo S60. In curand va fi standard pe toata gama Volvo.
Iar sistemul franeaza singur in ultimele clipe inainte de impact, cand inca poate evita accidentul. Odata ce il testezi iti dai seama ca trebuie sa fi nebun sa te bazezi pe el la fiecare oprire.
Sistemul CIty Safety este axat pe neatentia la volan, si nu pretinde sa ia locul soferului la opriri.
Mergeti la o vizita la un showroom Volvo sa va dati seama exact ce face sistemul dupa care intrati aici sa dati cu pietre aiurea.