Aniversare: Tripleta Aygo-107-C1 a atins două milioane de unităţi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fabrica Toyota Peugeot Citroen Automobile aniversează producţia a două milioane de "tripleţi". Vorbim de tripleta de clasă mini realizată de parteneriatul Toyota-Peugeot-Citroen. Uzina cehă produce de şapte ani cele trei modele, iar fabrica tocmai a produs exemplarul cu numărul 2.000.000, un Peugeot 107 facelift.
Jointventure-ul dintre PSA Peugeot-Citroen şi Toyota a fost semnat în 2002, iar producţia a debutat trei ani mai târziu. În prezent, circa 3.000 de salariaţi produc anual 300.000 de unităţi cumulate ale lui C1, Aygo şi 107. La începutul anului curent, cele trei modele au primit un facelift. În 2011, Toyota a vândut 12.000 de Aygo în Germania, în timp ce Citroen C1 a fost vândut în 9.000 de exemplare, iar Peugeot a vândut 5.000 de unităţi ale lui 107.
Fabrica TPCA din Kolin, Republica Cehă, a aniversat pe 1 decembrie 2008 producţia a un milion de unităţi ale acestei triplete. Supremaţia modelelor 107/C1/Aygo este ameninţată de o nouă "tripletă", formată din Volkswagen Up!, Skoda Citigo şi Seat Mii.
Via | Autonews.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul francez Michelin își închide o fabrică din Polonia, pentru a muta producția în România. (22.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
- Conservator
Ce suprematie frate ca niciuna nu-i in top 3 la vanzari pe segmentul lor. De la ce vine succesul? Doar ca au vanzari mari la gramada in grup? Oricine poate face asta.