OFICIAL: Peugeot 508 RXH, noul vârf al gamei mărcii franceze

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 11.07.2011
Peugeot a dezvăluit numele versiunii cross a lui 508 SW. Acesta este 508 RXH şi ascunde în spate un hibrid diesel-electric cu tracţiune integrală.

Esential

200 CP oferă trenul de propulsie al lui Peugeot 508 RXH HYbrid4.
4.2 litri la sută consumă în regim mixt această versiune a lui Peugeot 508.

Peugeot a dezvăluit primele informaţii oficiale ale noului 508 RXH, versiunea diesel-hibrid a lui 508 SW. Modelul integrează trenul de propulsie Hybrid4 şi oferă tracţiune integrală, iar emisiile sale sunt de numai 109 grame de CO2 per kilometru. Modelul are şi un mod 100% electric, ce îi permite parcurgerea unui număr de kilometri cu zero emisii de carbon, fiind pus în mişcare doar de motorul electric de la bord.

Noul Peugeot 508 RXH este cel de-al doilea purtător al trenului de propulsie diesel electric HYbrid4. Acesta promite un consum mediu de 4.2 litri la sută în ciclul mixt şi dezvoltă o putere maximă de 200 CP şi un cuplu maxim de 450 Nm. În standard, modelul are acces fără cheie, scaune faţă electrice, afişaj head-up display, jante de 18 inch, plafon panoramic din sticlă, geamuri laterale laminate şi cu tentă fumurie, sistem audio de ultimă generaţie şi sistem de navigaţie integrat.

Debutul lui Peugeot 508 RXH are loc la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie, în timp ce lansarea comercială are loc în primăvara anului 2012. Pentru a-i pune în valoare calităţile premium, modelul 508 RXH a fost echipat cu o gamă de culori specială, materiale de calitate superioară şi finisaje de top, spun cei de la Peugeot.

Noul 508 RXH intră pe segmentul lui Audi A4 Allroad, deci are de atins o ştachetă înaltă din punctul de vedere al calităţii materialelor şi al specificaţiilor tehnice. Cea mai ieftină versiune a lui Audi A4 Allroad costă 40.014 euro cu TVA inclus pe piaţa din România şi este echipată cu tracţiune integrală şi un motor 2.0 TDI de 143 CP şi 350 Nm. Cea mai scumpă versiune a lui Peugeot 508 SW costă 38.907 euro pe piaţa din România şi vine compania unui motor HDi de 2.2 litri, care dezvoltă 204 CP şi 450 Nm.

Via | Peugeot

Comentarii (18)

  • 508
    watch out a6 allroad 3.0 tdi :) someone is challenging u :D
    27 18
  • dan_grc
    Nu arata rau, imi place mai mult decat berlina
    29 8
  • pierre clastres
    Peugeot e cea mai tare marca franceza!
    23 33
  • Peugeot
    La capitolul design si motorizare, pur teoretic vorbind, e peste Audi. Insa sa il vedem cum se va descurca in practica
    28 14
  • foate frumos..........
    e incredibil cat de mult a progresat tehnologia hibrida..........
    acum 20 de ani.........o masina cu motor de 1.5 si 100hp consuma undeva la 7-8 litri la suta de kilometri.......
    in ziua de azi avem moroare de 200 de cai la un consum de 4-5-6 litri lka suta...
    20 5
  • pentru conoseouri
    @pierre clastres cred ca esti un fan vag daca poti sa afirmi asa aberatie. Mai trebuie ca sa curga multa apa pe Sena ca sa fie PSA la nivelul lui Renault. Momentan PSA e cu vagurile tale penibile vinde mult si degeaba.
    26 26
  • pierre clastres
    @non

    Sunt un fan Volvo,char daca apartine chinezilor si sunt absolut sigur ca Peugeot e peste Renault din toate punctele de vedere!
    13 14
  • vs
    comparati peugeot cu audi? foarte tare....
    12 19
  • @baboon
    de ce nu am compara??
    atat timp cat marcile din segmenul mediu al pietei, ofera varfuri de gama care sunt cel putin la fel de bune ca cele din segmentul premium. Vezi VW Phaeton, Citroen C6 si in cazul de fata Peugeot 508 RXH
    16 11
  • ****
    nu arata rau deloc ....o frantuzoica frumoasa
    16 7
  • @andrey11
    daca tot compari pejo 508 sw cu audi A4 allroad,de ce nu compari si citro C6 cu audi A8 =))
    7 7
  • mai e mult pana departe
    tin sa precizez ca nu detin nici una din marci.legat de 508, e o masina reusita dar mai e pana la audi.mai e si pana la volvo.interiorul la audi a4 allroad e mult peste 508 si ca materiale si ca finisare, iar la exterior e o chestiune de gust, desi cred ca si aici audi sta mai bine cel putin la partea din spate
    @mog nu are de ce sa isi faca griji a6 allroad din f multe motive.in primul rand o sa apara model nou de a6 allroad.2 trebuie sa fi fan inrait peugeot sa iti pplaca mai mult 508 decat a6 allroad.3 sunt la alta categorie de pret.4 arata mai bine.5 intotdeauna o sa arati mai bine intr-un a6 allroad decat intru-un 508....asa ca poate sa stea fara griji
    6 15
  • @baboon
    pai uite ca il compar.La vremea cand a fost dezvoltat citroen c6, era cel putin la fel de luxos precum un A8. Nu poti sa il compari cu noul A8, normal, pentru ca intre actualul c6 si A8 nu sunt decat 2 generatii de A8, sper sa nu ma insel.
    7 7
  • Peugeot
    Din pct meu de vedere vechile modele Peugeot aveau personalitate. Chiar daca nu excelau la capitolul "tehnic" te faceau sa le cumperi pt ca aratau intr-un fel. Noua linie de design inceputa cu 508 mie personal nu-mi place. Nu pot sa spun ca este o masina urata, ca nu e, dar nu ma atrage cu nimic. Am impresia ca si-au germanizat stilul si nu stiu daca chestia asta ii avantajeaza. Motorizarile, in schimb, sunt din ce in ce mai interesante.

    P.S.: Eu spun ca cel putin teoretic 508RXH poate fi comparat cu A4 Allroad, fiind masini din aceeasi clasa (adevarat, cu pozitionari diferite). Mai ramane de vazut si daca practic Peugeot-ul se va ridica la nivelul concurentului german. O comparatie A8 vs.C6 este inutila, in conditiile in care C6 face parte din segmentul E, acolo unde nu stiu daca poate fi mai bun ca un A6, E sau 5.
    12 1
  • nu-mi place cum arata
    10 8
  • @dan
    probabil m am hazardat cand am spus ca e un rival pt a6 allroad..e mai degraba pt a4 allroad desi as vrea sa vad dimensiunile exterioare ale pejo`ului ca sa fiu convins.
    pana acum allroadurile de la audi nu prea aveau rival - mai era un volvo (nush exact um ii spune) si cam atat.
    concurenta, chiar si pe nisa asta, e binevenita.
    5 0
  • @dan
    Dupa logica ta,..... daca o gagica arata ca muma padurii dar e intr-un A6 e mai marfa ca miss venezuela intr-un 508....

    Nu am cuvinte.....continua......esti inteligent
    6 0
  • Nu e real pretul aici
    Eu o iau noua si tunning din fabrica, si am de platit decat 13.575 Euro ????? nush de unde scot ei preturile astea enorme pt ca nu este adev :)
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru