Carlos Ghosn vrea o alianta cu Daimler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Seful Aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, doreste o alianta cu germanii de la Daimler. Potrivit lui Max Warburton, un analist al companiei de cercetara de piata Sanford C. Bernstein, discutiile dintre cele doua grupuri sunt mult mai ample si avansate decat s-ar putea anticipa. Cei doi producatori de automobile au anuntat in luna decembrie a anului trecut intentia de a dezvolta modele de clasa mica.
Primele produse ale acestei aliante ar putea fi A-Klasse si Smart, care vor fi mult mai profitabile in urma parteneriatului cu cei de la Renault. Primele informatii vehiculeaza impartirea cheltuielilor necesare dezvoltarii de motoare si transmisii noi, alaturi de modificarile aferente la nivelul caroseriei. Totodata, cei de la Mercedes-Benz lucreaza la o noua platforma pentru A-Klasse, care va fi utilizata ulterior si de B-Klasse.
Se pare ca Daimler si Renault iau in calcul posibilitatea lansarii unei platforme cu propulsie posterioara pentru inlocuitorul lui Smart ForFour. Aceste informatii intaresc declaratiile lui Anders-Sundt Jensen, boss-ul Smart, care vorbea anul trecut despre o platforma cu ampatament marit pentru un posibil ForFour.
Se stie ca lansarea modelului cu cinci usi, dezvoltat pe platforma lui C-Klasse, a fost programata pentru 2005 dar mai apoi amanata. Zetsche a declarat insa recent ca lansarea unei viitoare game de modele Smart depinde in cea mai mare parte de un parteneriat solid cu un al constructor de talie mondial, iar discutiile cu Renault-Nissan au fost deja confirmate.Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW Group a demarat producția de motoare electrice pentru Neue Klasse la uzina din Steyr, Austria. Rotorul, statorul, transmisia și invertorul vor fi asamblate la această fabrică. (01.08)
-
Oliver Blume, directorul executiv Porsche, tocmai a confirmat lansarea unui nou SUV Porsche pe benzină în anul 2028. (01.08)
-
Noul Chevrolet Corvette ZR1X a devenit cel mai rapid model american, de serie, de pe legendarul circuit Nurburgring Nordscheleife. A bătut recordul lui Ford Mustang GTD cu aproape trei secunde. (01.08)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
purtatorul de cuvant de la Mercedes o fi de origine romana?!
Dar asta e evolutia se pare, nu te mai uimeste nimic; masini s-au facut acum e randul consumabilelor
Mie mi se pare o miscare inteligenta, Daimler va avea acces la tehnica masinilor mici si mini Renault, iar Daimler va oferi fiabilitate. Teoretic suna bine, sa speram ca si practic va fi ok.