Carlos Ghosn vrea o alianta cu Daimler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Seful Aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, doreste o alianta cu germanii de la Daimler. Potrivit lui Max Warburton, un analist al companiei de cercetara de piata Sanford C. Bernstein, discutiile dintre cele doua grupuri sunt mult mai ample si avansate decat s-ar putea anticipa. Cei doi producatori de automobile au anuntat in luna decembrie a anului trecut intentia de a dezvolta modele de clasa mica.
Primele produse ale acestei aliante ar putea fi A-Klasse si Smart, care vor fi mult mai profitabile in urma parteneriatului cu cei de la Renault. Primele informatii vehiculeaza impartirea cheltuielilor necesare dezvoltarii de motoare si transmisii noi, alaturi de modificarile aferente la nivelul caroseriei. Totodata, cei de la Mercedes-Benz lucreaza la o noua platforma pentru A-Klasse, care va fi utilizata ulterior si de B-Klasse.
Se pare ca Daimler si Renault iau in calcul posibilitatea lansarii unei platforme cu propulsie posterioara pentru inlocuitorul lui Smart ForFour. Aceste informatii intaresc declaratiile lui Anders-Sundt Jensen, boss-ul Smart, care vorbea anul trecut despre o platforma cu ampatament marit pentru un posibil ForFour.
Se stie ca lansarea modelului cu cinci usi, dezvoltat pe platforma lui C-Klasse, a fost programata pentru 2005 dar mai apoi amanata. Zetsche a declarat insa recent ca lansarea unei viitoare game de modele Smart depinde in cea mai mare parte de un parteneriat solid cu un al constructor de talie mondial, iar discutiile cu Renault-Nissan au fost deja confirmate.Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













purtatorul de cuvant de la Mercedes o fi de origine romana?!
Dar asta e evolutia se pare, nu te mai uimeste nimic; masini s-au facut acum e randul consumabilelor
Mie mi se pare o miscare inteligenta, Daimler va avea acces la tehnica masinilor mici si mini Renault, iar Daimler va oferi fiabilitate. Teoretic suna bine, sa speram ca si practic va fi ok.