Clientii Toyota nu sunt singurii care se plang de probleme cu pedalele
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu recent publicat de Edmunds care vizeaza recall-urile cauzate de probleme ale pedalelor releva faptul ca Toyota este producatorul cel mai vizat de plangeri de acest gen. Conform studiului Toyota a primit 532 de plangeri relevante, cu 57% mai multe decat Ford, care a primit 339 de plangeri legate de probleme ale pedalelor.
Conducerea Toyota a invocat ai alte studii Edmunds, ca sa demonstreze nivelul superior de siguranta al modelelor sale. La analiza raportului dintre numarul de plangeri si numarul de unitati vandute, Toyota are 4.81 de plangeri la 100.000 de masini vandute, iar Ford are 3.12 plangeri la acelasi numar de vehicule vandute.
In ultimul deceniu au existat peste 2500 de plangeri legate de acceleratia neintentionata a automobilelor Toyota. Brian Lyons, purtatorul de cuvant al companiei spune ca sunt multe motive pentru care pedale de acceleratie se poate bloca si ca aproape toti marii producatori au primit astfel de plangeri.
Via | EGMcartech.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tesla a fost nevoită să inițieze o nouă campanie de rechemare pentru camioneta sa electrică Cybertruck. Noua campanie a fost inițiată după ce mai mulți posesori ai modelului au raportat probleme cu pedala de accelerație, care poate rămâne blocată în mers. (23.04)
-
Uniunea Europeană va introduce oficial noi reguli de securitate cibernetică, un lucru care va afecta și industria auto. Noile reguli vor intra în vigoare din luna iulie, iar conform acestora, mașinile vor trebui să fie protejate de amenințări cibernetice. (18.04)
-
Euro NCAP, organismul pan-european de siguranță rutieră, a publicat cele mai noi rezultate după ultimele teste de siguranță. Astfel, noile Toyota C-HR, Nio EL6 au obținut maximum de 5 stele, în timp ce noua Honda CR-V a obținut 4 stele cu pachetul de siguranță standard și 5 stele cu pachetul de siguranță suplimentar. (10.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
uitati-va numai ca de cand NTSB-ul a amenintat ca va lua la puricat toate plangerile existente, si VW, Ford, GM & Co. au facut niste recall-uri considerabile....desigur astea-s prezentate publicului idiot american ca si "recall, doar asa de siguranta, fiindca suntem noi de treaba si vrem sa cheltuim bani numa asa"... ghinionul celor de la toyota este ca ei au fost primii si cu numarul cel mai mare de masini afectate, dar tot respectul ca incearca sa-si repare greseala pe cand alti producatori stau, tac din gura, si spera sa nu iasa la iveala problemele la masinile lor....
Revenind, Ford a avut in 2009 15 milioane de autovehicule rechemate.
De ce nimeni nu a saril la gatul lor? Sau de ce nu au aparut speculatii precum in cazul Toyota?
Pentru ca nu a chemat milioane de bucati din acelas tip de autovehicul, ceea ce demonstreaza o greseala grava in linia de testare a Toyota.