OFICIAL: Noul BMW X3

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 15.07.2010
BMW a prezentat primele imagini ale celei de-a doua generaţii X3. SUV-ul compact al bavarezilor îşi schimbă designul, interiorul şi motoarele şi se pregăteşte de continuarea cu succes a carierei de piaţă.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune BMW X3 xDrive35i
Lungime (mm) 4.652
Latime (mm) 1.882
Inaltime (mm) 1.714
Ampatament (mm) 2.810
Puterea maxima (CP/rpm) 306/5.800
Cuplu maxim (Nm/rpm) 400/1.300
Viteza maxima (Km/h) 245
Acceleratie 1-100Km/h (s) 5.7

Esential

400 Nm oferă motorul pe benzină al lui X3 încă de la 1.300 rpm.
184 CP dezvoltă motorul diesel entry-level în gama BMW X3.
2 motorizări sunt oferite alături de noul X3 în momentul lansării. Una dintre acestea este echipată în standard cu o transmisie manuală cu şase trepte, în timp ce vărful gamei este oferit doar cu o cutie automată cu opt trepte.

La o lună şi jumătate de la prezentarea primelor imagini oficiale cu noua generaţie a lui X3 în timpul testelor, cei de la BMW au dezvăluit galeria foto a acestui model. X3 este deja la a doua generaţie şi a crescut semnificativ în dimensiuni – după cum v-am arătat în analiza noastră. Scopul celor de la BMW în ceea ce priveşte noul X3 este crearea unui model care să se integreze perfect în "gama X" între X1 şi X5 şi de a obţine un competitor serios pe segmentul SUV-urilor compacte premium.

DIMENSIUNI ŞI DESIGN

Cea de-a doua generaţie a lui X3 este cu 83 de milimetri mai lungă decât prima şi are o lăţime cu 29 de milimetri mai mare. Înălţimea a crescut cu 40 milimetri, iar ampatamentul a crescut cu 15 milimetri. Silueta lui X3 este foarte apropiată de ceea ce ne-a prezentat prima generaţie a acestui model, iar design-ul prezintă linii care amintesc de X5 şi Seria 5 GT, dar şi de X1. Cei de la BMW văd design-ul lui X3 ca o împreunare a eleganţei urbane, a robusteţei şi a agilităţii. Diferenţa dintre înălţimea părţii frontale şi posteriorul acestui model creează o formă dinamică atunci când este privit din profil.

INTERIOR

Interiorul lui X3 a primit un design caracteristic BMW, cu bordul orientat spre şofer şi o consolă centrală cu design asimetric faţă de axa verticală. Display-ul sistemului BMW iDrive este integrat în panoul de instrumente şi are o diagonală de 22.4 centimetri (8.8 inch) – fiind cel mai mare monitor de bord din acest segment – în cazul sistemului de navigaţie Professional. Spaţiul oferit pasagerilor din spate a crescut semnificativ faţă de generaţia precedentă, iar confortul acestui model a fost sporit prin noile materiale folosite. Calitatea materialelor utilizate la interiorul lui X3 este şi ea la un nivel superior, spun cei de la BMW, pentru a atinge locul fruntaş al acestei clase în segmentul premium. Portbagajul oferă între 550 şi 1.600 de litri – având cele mai generoase valori din segment, iar bancheta din spate este rabatabilă 40:20:40 şi cele trei segmente ale acesteia pot fi rabatate individual.

xDRIVE OPTIMIZAT ŞI SUSPENSIE NOUĂ

BMW X3 este echipat standard cu un sistem de tracţiune integrală xDrive.

Tehnologia a fost optimizată şi asigură o distribuţie variabilă a cuplului între cele două punţi, contracarând orice tendinţă de supravirare sau subvrirare prin reacţii rapide şi precise. Inginerii BMW au lucrat ceva mai mult la reglajele acestui sistem pentru a obţine manevrabilitate optimă în viraje şi un nivel deosebit al tracţiunii în orice condiţii. Clienţii pot opta pentru sistemul Performance Control care oferă posibilitatea frânării roţii din spate aflate la interiorul virajului şi creşterea simultană a puterii transmise punţii spate pentru a maximiza comportamentul pe viraje. Suspensia celei de-a doua generaţii X3 este complet nouă şi îi oferă acestui model condiţii ideale pentru agilitate sporită şi un nivel superior de confort.

Cei de la BMW oferă în standard sistemul EPS de servodirecţie asistată electric cu funcţia Servotronic. Acest sistem asigură varierea gradului de asistare al direcţiei în funcţie de viteză şi reprezintă o premieră în gama X3. Opţional, clienţii pot opta pentru sistemul Active Steering, care variază raportul dintre unghiul de rotaţie al volanului şi cel al roţilor pentru manevrabilitate sporită atât la viteze mari, cât şi la parcare sau slalom. Opţional, BMW oferă şi un sistem de control dinamic al amortizoarelor, care se adaptează electronic la suprafaţa de rulare şi la stilul de condus al şoferului. Prin intermediul sistemului Dynamic Driving Control, şoferul poate să influenţeze modul în care răspund amortizoarele la condiţiile de drum. Sistemul Dynamic Driving control permite conducătorului să opteze între modurile Normal, Sport şi Sport+, fiind o funcţie nouă pentru modelele din gama X la BMW.

MOTORIZĂRI ŞI TRANSMISII

La momentul lansării pe piaţă, BMW X3 va fi oferit cu doar două versiuni de motorizare. Vorbim de BMW X3 xDrive20d şi xDrive35i. Versiunea diesel a lui X3 este echipată cu un motor de 184 CP şi 380 Nm. Puterea maximă este furnizată la 4.000 rpm, în timp ce cuplul motor maxim este oferit între 1.750 rpm şi 2.750 rpm. Echipat cu acest motor, BMW X3 poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8.5 secunde şi să atingă o viteză maximă de 210 km/h.

Dieselul a acestui model are un consum mediu de 5.6 litri la sută în ciclul de testare EU şi emite 149 de grame de CO2 per kilometru, respectând normele Euro 5.

CEL MAI PUTERNIC MOTOR PE BENZINĂ DIN SEGMENT

Versiunea pe benzină a lui X3 reprezintă şi cea mai puternică ofertă de motorizare din gama acestui SUV în momentul lansării. Vorbim de un motor pe benzină cu şase cilindri în linie, injecţie directă şi Valvetronic. Unitatea are o cilindree de 2.979 cmc şi oferă o putere maximă de 306 CP la 5.800 rpm. Cele două turbine îl ajută să furnizeze un cuplu motor maxim de 400 Nm încă de la 1.300 rpm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 5.7 şi viteza maximă este de 245 km/h. Consumul mediu al versiunii xDrive35i este de 8.8 litri la sută, iar emisiile de CO2 sunt de 204 grame per kilometru. În ciuda performanţelor deosebite – fiind liderul segmentului său, motorul respectă normele Euro 5.

SINGURUL MODEL CU TRANSMISIE AUTOMATĂ CU OPT TREPTE DIN SEGMENT

BMW X3 este disponibil cu o transmisie automată cu opt trepte – oferită în standard pentru xDrive35i şi opţional pentru xDrive20d. Clienţii care aleg un X3 xDrive20d primesc o transmisie manuală cu şase trepte dacă nu optează pentru cutia de viteze automată cu opt rapoarte. În premieră, funcţia Auto Start Stop este combinată cu funcţia Auto Hold şi cu o transmisie automată. Aşadar, când X3 staţionează şi şoferul are piciorul apăsat pe pedala de frână, motorul este decuplat de la transmisie şi oprit pentru a economisi carburant. În cazul în care funcţia Auto Hold este activată, modelul va fi ţinut în rampă automat, iar demarajul se va face prim apăsarea uşoară a acceleraţiei. Transmisia automată cu opt trepte este o opţiune unicat în segmentul SUV-urilor compacte.

Noul model îşi va face debutul în România la finalul acestui an, odată cu lansarea comercială de pe piaţa din Europa.

 

 

 

 

 

Via | BMW

Comentarii (74)

  • baby BMW
    Un design tern fara imaginatie. E chiar depresiv.
    50 22
  • Jenant
    partea frontala e penibila.... rau
    54 18
  • Urat
    Urat ca si vechea generatie din fata , spatele mai merge.
    62 17
  • Vasile
    x3
    Nici modelul anterior nu era ff reusit dpdv al designului exterior, dar, arata mai bine (parerea mea). Partea frontala seamana a suv chinezesc. Sa speram ca in realitate arata muuuuuuuuult mai bine
    25 12
  • noul bmw
    santa fe!
    13 31
  • :)
    in fatza e ca o copie chinezeasca!!! :))
    Absolut fara gust!
    30 16
  • Valentin
    x3
    cel mai spatios din clasa sa conform BMW , sunt curios daca vor oferi ca entry level motoare Biturbo sub 2000 cmc si de asemeni pretul daca va fi acelasi ca la vechea generatie
    16 2
  • abc_e?
    X3
    se mai putea lucra la partea frontala
    22 11
  • urat, tare urat...nici o sansa in fata lu GLK
    46 18
  • Caroseria pare IDENTICA, au schimbat doar fata si spatele. Spatele vine in linia moderna BMW, fata insa este trista si stearsa. Undeva intre Hyundai si Ssang Young. Tehnic din ce-am citit este foarte interesanta dar cu fata asta....

    Au mai fost modele care initial au fost primite cu scepticism si multe critici si pe termen lung s-au dovedit de succes. Urmeaza sa vedem daca asta va fi cazul aici sau e doar un epic fail :)
    10 14
  • ciudat rau designu
    spatele frumusel........
    interioru beton........
    da fata e cam naspa...
    19 10
  • Marius
    Se putea si mai bine.......poate la urmatoarea generatie
    1.In principiu, BMW este o marca premium, iar designul a fost foarte resit, cel putin in trecut.
    2.Marcile auto europene, premium, mizeaza pe faptul ca europenii sunt mai conservatori si le cumpara modelele. Practic, masinile se vand singure. Va veni insa o vreme, cand asiaticii si americanii vor oferi ceva mai bun si mai ieftin. Nimic nu este vesnic.
    3.Designul este sters. O amestecatura intre simplitatea si clasicul celor de la Audi......si sportivitatea si durabilitatea celor de la BMW.
    Slabut dom'le.....slabut.
    11 8
  • .............
    ................
    mie unul imi place
    23 16
  • Vortex66
    rahat
    Era singurul din gama X de la BMW care imi placea cu adevarat.. Asta in schimb bate la uratenie si X6-le..
    8 13
  • cata187
    BMW X3
    Ce caraghios arata... astia de la BMW ajung la capatul meseriei cu X3-ul asta.
    14 8
  • Astia de la BMW o iau pe urmele celor de la Porsche dpdv al designului, sunt din ce in ce mai lipsiti de imaginatie.
    10 12
  • eac_vl
    ABURELI
    cine pune botul la consumul acela se inseala amarnic. Detin un X3 generatia anterioara si consumul mediu nu scade mai putin de 7L
    7 5
  • Infect
    Este urat cu spume, mai ok decat precedentul, care ma face sa vomit cand il vad pe strada.
    5 10
  • mie unuia
    intrebare
    Problema este : care exprimare este corecta? mie unul sau mie unuia? Ca despre X3 s-a dat demult verdictul: oare de ce-l mai fac?
    6 5
  • Condamnat
    Acest model de BMW este condamnat sa fie urat. Desi generatia asta aduce un suflu nou designul ramane la fel de controversat. Din pct-ul meu la momentul actual consider ca BMW nu stie sa faca masini compacte astfel incat sa fie placute si din pct de vedere estetic (nu contest tehnica)
    9 10
  • interior -OK, exterior KO
    se pare ca design-erii bmw ori sunt mai putin talentati, ori sunt tinuti prea mult in lesa...
    pe de alta parte nici a masina premium nu prea arata....
    sorry
    8 8
  • se putea mai bine
    Mda, fata nu e prea reusita, dar spatele si interiorul sunt, deci ar da cu plus la impresie:)
    4 4
  • fata este jalnicaaa,spatele este ok si interiorul arata bine...dar din fata arata jalnic..nu stiu ce au de gand cei de la bmw cu desingnul din ce in ce mai nereusit
    3 8
  • .marius.
    X3
    Ar fi bine sa vina repede de tot cu un facelift la hidosenia asta.Macar la partea din fata.
    4 8
  • Doamnee
    Chiar ma gandeam ca o sa schimbe si ei hidosenia aia de X3 da uite ca au facut o creatura si mai odioasa, deja incep sa ma gandesc ca vechiul X3 nu era chiar asa de urat.


    Oare designerii aia nu ai si ei niste sefi ceva, care sa le zica: "Ba voi sunteti idioti, cine vreti sa cumpere asa ceva?"

    Sau poate politica BMW e facuta ceva de genu: domne X1 arata binisor, dar nu pot sa-mi iau ca are materiale demne de Renault si nici n-am loc in ea...X3 are interior frumos de calitate, dar nu pot sa o iau ca e urata cu spume. Asa ca mai bine strang niste bani si imi iau X5.

    Pacat, aveau sansa sa scape de ratusca cea urata.
    6 7
  • HIDOS
    hidoasa fata, hidos spatele, pacat de interior
    inca nu-mi vine sa cred ca BMW a putut scoate asa ceva pe piata. JALNIC
    5 12
  • S 65 AMG
    X3
    aoleuuuu ce uarat e la ext, la int e mai frumos.

    kiar ma gandeam ca nu o sa semene cu bazaconia aia de X1 da uite k X3 -u nu e departe.
    5 7
  • S 65 AMG
    * urat
    16 7
  • ce masina urata
    Da, BMW X 3 e o masina urata si proasta. Strugurii sunt acri. Astept cu maxim interes sa vina fanii Dacia sa ne explice cat de buna si de frumoasa e Dacia Duster.
    8 12
  • sa vedem
    BMW ne-a obisnuit cu masini mai frumoase in realitate decat in poze, sa asteptam sa o vedem pe strada. X6 credeam ca este urat , dar acum nu mai ma satur sa il vad, seria 5 GT am vazut 2 , nu mi-a venit sa cred ca este aceeasi masina si chiar si seria 5 la faruri nu arata cine stie ce in poze. Sa asteptam sa il vedem pe strada . Cred ca din poze este pe locul 2 intre GLK si Q5 la design , la performante este peste cele doua.
    11 2
  • il asteptam pe strada
    daca te uiti nu este chiar urat : http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-x3-audi-q5-mercedes-glk-1.jpg
    8 1
  • George
    Arata foarte bine
    Voi vorbiti dupa poze, pozele sunt urate. Si la X6 si 5 GT si chiar seria 5 cea noua , nu aratau in poze bine, dar pe strada au dovedit contrariul. In primul clip se veda ca nu arata ca in poze, pe strada sigur arata si mai bine
    7 5
  • Mie chiar imi place masina si daca ne raportam la modelul actual, arata chiar foarte bine. Nu stiu daca ati vazut ce rivali are ca design, dar GLK si Q5 nu cred ca arata mai bine. Parerea mea.
    7 8
  • chris bangle
    ...cred ca fantoma lui bangle inca bantuie la munchen...
    4 8
  • apropo de transmisia cu 8 trepte
    http://www.automarket.ro/stiri/audi-va-monta-transmisia-zf-cu-8-trepte-pe-majoritatea-modelelor-sale-30458.html....se pare ca si audi q5 are transmisie cu 8 trepte si aproape toata gama audi
    2 6
  • Vortex66
    George
    Daca X6 arata bine atunci cred ca n-ai simtul estetic..
    6 7
  • HGFVCB
    @astora care cred ca e urata

    Sunteti niste oameni imbecili si cretini daca credeti ca masina nu are design, strugurii sunt f acrii pt loganisti, chevyisti si multi altii.
    Masina este superba in comparatie cu vechiul model si chiar isi arata formele apetisante :))
    5 6
  • catalin
    facelift
    eu cred ca ar trebuie sa se gandeasca deja la un facelift , parca e facuta in china , linii prea drepte , simplificate , sau poate ma insel si in realitate ar arata mai bine .
    5 4
  • fifteen
    interior
    naspa
    12 6
  • andrei
    andreivoicu2003@gmail.com
    prosti tare astia de la bmw. fac masini urate, scumpe si proaste. pacat ca nu citesc forumurile romanesti sa se destepte. dar asa prosti cum sunt ei, reusesc sa vanda cele mai multe masini in segmentul premium. da' va dati seama ca erau cel putin cat vw si toyota la un loc daca se luau dupa comentariile noastre, nu? ma rog, nu-s singurii prosti care vand bine si fac profit, dar era articolul e cu bmw. se poate insa aplica la multi producatori. noi, comentarorii, mereu suntem mai destepti.
    5 6
  • @audisti
    Nu mai e urata deloc , masina arata foarte dura si placuta.
    Pentru fanii Audi toate sunt urate de la seria 5E60 pana X5 , dar masinele astea au fost si sunt lidere in SEGMENT.
    ASa ca lasati BMW-ul ca se vinde mai bine ca masinele voastre.
    11 9
  • octav_bmw
    fata ciudatica mai bine copiau fata de la seria 3 spatele arata bine iar interiorul este undeva intre x1 si x5 si pare chiar elegant.
    4 2
  • aham
    La vanzari BMW e pe primul loc, chiar daca la dif mica urmat de Mercedes, deci tu traiesti pe alta planeta
    9 1
  • mijai
    nu sunt fan al unei marci in mod special ca vad ca se cearta "taberele" pe aici. Personal, e o masina urata, chiar urata ca de fapt si alte cateva modele de la BMW. Insa o masina nu se judeca doar dupa design. Ce e de apreciat, cred, e gama de transmisii si mai ales gama de motoare. Crde ca asta face sa se vanda marca BMW - motoarele, sau mai degraba spus ce ar avea in plus fata de concurenta. Pt ca masini urate fac si consurentii. Pt mine la fel de urate sunt si Q5 si GLk si la fel de....pointless!!!
    3 3
  • &V10
    Da ba eu sunt prost eu si cu cei 1.3 milioane de posesori ai marcii Bavareze , te-ai gasit tu un destept sa judeci ceva ce nu e pe gustul tau.
    Sau tu esti mai destept decat majoritatea ???
    Mie personal imi place noul X3 arata destul de bine , .
    Seria 5 E60 care eu o consider ca design masina perfecta , voua la fanii audi tot nu va place ,dar s-a vandut mai bine de 2 ori decat audi A6 .
    Toti au tipat Banlge , Bangle dar vanzarile au luato razna , si e plina lumea de E60 , pana si SPP-ul din Romania e aprovizionat cu seria 5 E60.
    In California unde sunt eu cele mai multe BMW-uri sunt M5E60 si M3E92 sau seria 3 si 5 si comparativ cu europa seria 7 E65 e destul de des intalnita
    Audi in America trage aer , BMW a cucerit america . urmat de Mercedes-Benz si mai apoi de audi si vw.
    12 6
  • Emanuel
    x3 aproape penibil
    E aproape penibil designul partii frontale. Criticam noua serie 5 pentru ca e mult prea feminina, dar x3-ul asta chiar vrea sa bata GLK la esec in materie de design. Nu zic de Q5, ca nici asta nu e top model, dar ma uit la Volvo XC60 si ma intreb unde merg nemtii. Tehnic vorbind, cred ca va bate cam tot, dar pentru snobismul din nou cred ca romanii il vor cumpara doar pentru brand si tehnica. Imi pare rau ca spun asta despre un BMW, dar... incotro? Nu mai exprima niciun fel de sentiment. E prea... mecanica.
    1 6
  • Victor
    BMW X3
    HAOLO...mai bine iti iei dracu un Duster daca tot nu ai bani de X5 ca sa fii un cocalar sef si sa ai satsfactia suprema ca essti mai sus decat un Loganist sau unu cu un BMW 5(masini super onorabile nici decum hermafroditi sau imitatii asa cum sunt TOATE SUV-URILE),in rest arata ca dracu masina asta si special au facut o asa ca nu cumva sa il canibalizeze pe X5...dar totusi cred ca trebuie sa fii dus rau sa iti iei asa ceva cand in segment exista masini mult mai frumoase cum sunt Q5,GWM Hover(akm bmw istii or sa sara ca arsi ca le compar icoana cu o chinezarie dar Hover are un design mai placut),sau io stiu alte masini Volvo XC 60,Freelander,Outlander ca sa nu mai vb ca la banii astia poti sa iti iei un off roader decent gen Wrangler,Defender,Pajero samd.
    1 5
  • Eu cred ca automarket a ajuns un fel de hi5 unde toata lumea isi da cu parerea asa ca sa fie. Daca a zis unul ca masina e urata, atunci toti pokemonii care posteaza sunt de acord. Cica "mai bine iti iei dracu un duster"
    Masina arata foarte bine fata de modelul precedent. BMW a reusit sa pastreze liniile specifice si sa imbine traditionalul cu modernul.
    Respect BMW !
    7 2
  • bmw
    clasament q5,x3,glk,fffffffreusit x3 din toate punctele de vedere
    5 5
  • lucyanoo7`
    vorbe aiurea
    E reusit decat vechiul X3... multi habar nu au ce vb asa ca ar trb sa nu mai dati comenturi aiurea ca oricum o sa se vanda bine ca toate bmw'urile .O sa'l vedeti pe strada si o sa va schimbati parerea pace BMW capu sus
    5 0
  • Poze mult mai frumoase : http://www.bmwblog.com/2010/07/16/new-wallpapers-2011-bmw-x3/.
    2 0
  • Designul asta arata interesat, insa nu este pe gustul meu. Motiv pentru care personal nu mi-as cumpara asa ceva. Consider ca Volvo XC60 arata mult mai bine.
    17 6
  • Mircea Mester
    @Laucalin
    Acum ca VOLVO e MADE IN CHINA eu nu-mi mai iau :))
    VOLVO e numai vorba ca e cea mai sigura masina din lume , dar nu e chiar asa , e cea mai sigura cat a fost sub tutela americanilor aveau nevoie de reclama si se agatase de sloganul cea mai sigura masina , ca de lux nu puteau sa se agatze ca era Mercedes sau de sport nici atat ca era BMW si sau gandit ca e mai bine cu siguranta sa promoveze marca ,.
    La NCap nu e Volvo cea mai sigura masina , dar din cate ma uit eu , la punctele frontale cele mai tari masini sunt audi ,
    4 8
  • Un asemenea comentariu nici macar nu merita un raspuns. Oricum sa-ti fie rusine ca folosesti username-ul altei persoane! Asta daca sti ce e aia rusine.
    8 7
  • Valjan
    Cred ca le-a fost frica sa-l faca asa : http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2009/11/2011-bmw-x3-1.jpg
    1 1
  • Pozele
    Daca vazand pozele ar mai putea fi indoieli, daca va uitati la primul filmulet, de ex, in miscare masina arata mult mai bine.
    In mod cert, pe strada va arata mai bine.
    2 0
  • VS
    Intre asta, Q5 si GLK , competitia directa, cred ca BMW e ultimul..
    4 4
  • octav_bmw
    oricum fata de concurenta(GLK sau Q5)arata mult mai bine.
    la audi are fata ai extrem de simplista iar mercedesul GLK este foarte patratos.iar xc60 ar arata el bine dar n-are motoarele performante ca la concurenta
    5 3
  • laucalin original
    @laucalin
    urate urate sunt bmw-urile astea :)) dar nustiu cum ca oamenii prefera mai mult BMW ca AUDI parca urate sunt nu ???
    Dar fiind intr-o clasa audi inghite noduri.
    Cand trece un BMW pe strada toti cu capul il petrec pana dupa interesectie de ce ???
    Pentru ca sunt cu o clasa peste audi.
    Bayerishe Motore Werke ,.
    Oamenii cumpara masini Eficient si Dymanice nu masini ca Jessica Alba.
    3 1
  • scipio
    fata
    fata urata rau. sunt tare dezamagit. personal as concedia imediat designerul care a desenat fata asta chinezeasca. parca e mai urat si decat vechiul... spatele si interiorul ok!!!
    3 2
  • scipio
    !!!
    nu inteleg cum dupa un seria 5 atat de reusit a urmat asta...
    3 1
  • faruri
    farurile nu au nici o legatura cu masina,nu combina cu nici un element frontal.ar trebui modificat un pic.cat despre caracteristici nota 10!!!!!
    2 1
  • de za ma gi re
    alea-s faruri de audi.
    2 2
  • Si pe plan mondial si in Romania BMW este mai tare la vanzari : http://www.bmwblog.ro/2010/07/17/bmw-%E2%80%93-lider-pe-piata-premium-din-romania-dupa-primele-sase-luni/
    3 0
  • fifteen
    ffffff
    naspa
    12 2
  • gospodarul
    X3
    noul X3 -> epic fail . Nu contest spectrul tehnic ... dar ca design este o masina penibila . am vazut comentarii mai sus ale unor "fanatici BMW" pentru ca nu ii pot numi altfel ... care nu se mai incap ... mai baieti , eu inteleg ca voi divinizati marca asta , si nu va condamn ... dar totusi sa revenim cu picioarele pe pamant si sa judecam obiectiv , repet OBIECTIV in comparatie cu rivalii din segment . Fara doar si poate masina este un esec la capitolul design . Caroseria este aproximativ , daca nu chiar aceeasi cu modelul precedent iar la capitolul interior se incearca o reimprospatare [care se vede ce-i drept] a interiorului de pe vechiul X3 / seria 3 e46 + ceva gadgeturi fara scop gen Head's up display etc . Tehnic trebuie sa recunoastem ca stacheta s-a ridicat la matineu . Motorizarile sunt extraordinare . Se pare ca au trecut peste micile probleme avute in trecut , aici ma refer la problemele care apareau la motoarele bi-turbo care cedau la km putini . Le urez spor la vanzari si sper sa ma fii inselat in privinta celor spuse mai sus .

    Va saluta un detinator , sofer , fan si entuziast Mercedes-Benz .

    Stima , Adrian .
    3 1
  • design
    incepe sa se observe din ce in ce mai mult lipsa lui chris bangle de la design!
    2 0
  • @gospodarul
    Vrei sa zici ca GLK arata mai bine ca X3 ????
    Nu as zice deloc .
    macar nu tii rusine sa zici ca BMW a avut probleme cu motoarele turbo :)).
    Cica Doamne de unde atatia prosti ,??? Tuna sai-i aduna .
    pariez pe orice ca inafara de forumul asta de audisti care critica BMW-urile mereu, SITUATIA pe plan MONDIAL BMW va bate oricand AUDI Q5 si GLK la vanzari , pentru ca oamenii fac diferenta nu prostii de pe forum.
    X5 a devenit VETERAN Mercedes-Benz cu ML trage aer si mii jale ca iubesc aceasta Marca Mercedes-Benz.
    Audi e adormit tare cu Q7 nu se vinde mai nimic.
    GL de la Mercedes la fel vanzari slabe.
    X5 si X6 se vand ca painea calda .
    Sper sa plangeti cand X3 va conduce cu actualul model segmentul la vanzari si motoare , cutii de viteza ,tot.
    Vorba multa si degeaba , BMW e BMW ,
    Fanii audi si Mercedes ciocu mic ca sunteti mici , BMW is everywhere , BMW e LIDERUL MONDIAL PREMIUM din anul 1992.
    3 3
  • x3
    farurile de la bmw seamana aproape perfect cu farurile de la hyundai sonata,deci laudati va cu bmw
    1 0
  • gospodarul
    drept la replica @ BMW
    Exact ce spuneam ... nu se poate discuta civilizat cu voi "o fani ai marcii bavareze" . Stimate domn , inainte sa iti lauzi marfa , ar fi cazul sa te uiti in spate , la primele motoare diesel bi-turbo , mai exact inceputurile seriei E60 , care cadeau pur si simplu la valori de sub 100.000 km . Daca nu ai citit sus , mai citeste odata . Citez : "Motorizarile sunt extraordinare . Se pare ca au trecut peste micile probleme avute in trecut , aici ma refer la problemele care apareau la motoarele bi-turbo care cedau la km putini" . Daca nu ai inteles , chiar am laudat motoarele BMW . Cat despre suprematia in segmentul premium , nu se mai poate vorbii despre o dominare clara , pentru ca , practic AUDI nu mai este o marca premium si oricum e sub titanii Mercedes si Bmw , care joaca tare si sunt apropiati unul de celalalt .

    Stima , Adrian
    2 0
  • @gospodarul
    Domnul gospodarul , mergea vorba de TURBO dar tu in primul anunt nu ai specificat ca merge vorba de Turbo Diesel si nu TwinTurbo benzina.
    Da, la diesel au fost probleme si nu numai la BMW dar si la AUdi au fost probleme .
    Motoarele TDI cu D si I cu rosu motoarele celea cedau inca mai repede , putere extraordinara din 1.9 TDI scoteau 150 Hp dar cand se incepeau probleme cu sistema nustiu in romana cum e dar in Moldova se spune ( Forsunci, cuvant rusificat) una costa in jur de 500 de euro ,apoi oamenii sau dezamagit de TDI cu rosu de la VW group.
    Cel putin acum nu aud probleme la BMW comparativ cu concurenta .
    Printre altele Motoarele Diesel de la BMW sunt primele motoare in istoriea BEST engine ,nominalizate la Best Engine in The World.
    Motoare no comment .
    3 1
  • interior,exterior
    nare nici o sansa in fata lui glk xc60 si q5 e penibil de urat 0 stele
    3 0
  • La ce v-ati asteptat? Nici GLK nu este una din cele mai frumoase din gama Mercedes, asta este valabil si pt Q5 in gama audi, de ce ar trebui X3 sa fie cea mai frumoasa la BMW?
    Oricum e total diferit fata de ce ma asteptam. Acum 3 saptamani am vazut-o pe coperta unei reviste auto cand eram prin Austria, dar masina aia arata total diferit.
    1 0
  • urata f urata
    incredibil cat de urata e ,atat fata cat si spatele aduc a copie ieftina chinezeasca , o rusine din partea bmw...pacat de tehnica
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru