Retrospectiva auto 2011: septembrie şi octombrie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Partea a cincea a retrospectivei anului auto 2011 ne duce în toamnă. Septembrie este în mod tradiţional o lună extrem de agitată în industria auto. Este perioada unui salon european important. De la an la an alternează în luna septembrie Salonul Auto de la Paris cu cel de la Frankfurt. Anul acesta a fost rândul germanilor. Frankfurt are reputaţia de a fi cel mai mare salon din lume, la propriu. Este imens, iar distanţele de parcurs pe jos sunt considerabile. Datorită acestui salon, septembrie 2011 a fost o lună extrem de plină de noutăţi, premiere şi ştiri.
Prima parte - ianuarie şi februarie
Partea a doua - martie şi aprilie
Partea a treia - mai şi iunie
Partea a patra - iulie şi august
SEPTEMBRIE
Luna a început cu o ştire autohtonă despre mult hulita taxă auto. Aflam vestea că taxa se va aplica şi vehiculelor deja înmatriculate. Începea apoi seria premierelor. Citroen DS5 urma să apară pentru prima dată în tablă şi oase la Salonul Auto de la Frankfurt. Audi anunţa un concept nou pentru modelul A2 iar Honda se pregătea să facă un facelift modelului hibrid Insight. Lumea auzea pentru prima dată de marca Eterniti ce anunţa că aduce la Frankfurt un SUV performant de lux.

Apărea prima imagine cu Renault Clio 4, iar Hyundai uimea pe toată lumea cu noul i30. Eterniti Hemera se dovedea a fi un Porsche Cayenne modificat, iar standurile de la Frankfurt erau pline de noutăţi. Echipa noastră ajunsă acolo la bordului unui Opel Astra ST ne transmitea imagini de la faţa locului.
De exemplu: standul Opel sau Dacia.Ford lansa la Frankfurt versiunea ST a modelului Focus iar Mircea stătea de vorbă cu Preşedintele mărcii Opel.
Revenim în România pentru un interviu în exclusivitate cu Mihai Marinescu, pilotul român din Formula 2. Opel Ampera venea oficial în ţara noastră în cadrul unui eveniment desfăşurat la Polithenica Bucureşti iar Mitsubishi ne duce la o aventură cu modelul ASX în munţii Piatra Craiului. De asemenea, Nissan lansa modelul de oraş Micra iar Autoitalia devenea oficial importator pentru marca Jeep în România.

Ford ne anunţa că a inventat sistemul de protecţie pentru portiere iar şi aflam şi lista celor 35 de maşini ce se luptau pentru titlul de "Car of the Year". Finalul lunii ne aducea imagini cu cei doi fraţi din grupul PSA derivaţi din Mitsubishi ASX: Peugeot 4008 şi Citroen C4 Aircross.
| TESTELE LUNII SEPTEMBRIE | |
| Citroen DS4 - Declaraţie de stil | Chevrolet Cruze hatchback - Născut pentru a lupta |
| BMW X1 - Potent | Porsche Panamera - Econo-Business Class |
| Opel Astra ST - Coechipierul | BMW seria 1 - Moştenirea |
| Opel Insignia 4x4 - Integrala | Mini Countryman - Twitmobilul |
| BMW seria 5 - Pe şine | |
OCTOMBRIE
Luna octombrie începea cu o veste mare din motorsport. Mihai Marinescu reuşea prima victorie din Formula 2 pe circuitul italian de la Monza. ADAC testa cele mai bune servicii de taximetrie din Europa iar noi mergeam la Cluj pentru a fi martori la desemnarea celui mai frumos camion Scania din România.

Tot la noi în ţară, Dacia aducea bolidul de 850 CP de la Pikes Peak şi îl prezenta în faţa presei. Sebastian a avut norocul să fie copilotul lui Jean-Phillipe Dayraut pentru o tură de circuit.
În Italia, designerii erau probabil în pauza de masă când au desenat modelul Vygor Opera, dar germanii compensau şi lansau generaţia nouă a seriei 3 de la BMW.

O tragedie ţinea prima pagină în lumea motorsportului.
Motociclistul Marco Simoncelli murea în urma unui accident stupid pentrecut în cursa din Malaezia. Luna se încheia cu ştiri de la EuroNCAP şi toate informaţile despre Audi A4 facelift şi noul Mini Roadster.| TESTELE LUNII OCTOMBRIE | |
| Renault Clio Yahoo! - Ora de economie | Mercedes-Benz C-Klasse Coupe - Moştenitorul |
| Renault Fluence EDC - Dublu impact | Range Rover Sport - Aristocrat |
| Chevrolet Aveo - Patru luni cu Chevrolet Aveo | Jeep Grand Cherokee - Test de masculinitate |
| Chevrolet Camaro Convertible - Visul american | Chevrolet Volt - Viitorul începe azi |
| Mitsubishi ASX - Luptător urban | Renault Megane GT - O picătură de sportivitate |
| Mini Coupe Cooper S - Bomba atomică | Nissan Juke dCi - Noua tendinţă |
| Volkswagen Up - Lupul tânăr | Citroen C4 Picasso - În fotoliu |
| Opel Zafira Tourer - Bumerang | Nissan Pathfinder - Înălţimea sa |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)