Vanzari dezastruoase si in martie pe piata din SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Criza economica in care se afunda Statele Unite afecteaza tot mai tare si industria auto, luna martie consemnand din nou rezultate dezastruoase pentru principalii actori de pe piata americana.
Cei trei giganti din Detroit isi continua trendul descendent, GM reusind contraperformanta de a vinde cu 44.7% mai putine masini. La randul sau, Ford a scazut cu 42.1% iar Chrysler a consemnat o depreciere cu 39% a cifrei de vanzari. Nici ceilalti constructori nu au fost ocoliti de efectele crizei, japonezii si nemtii resimtind pe pielea lor ce inseamna spulberarea "visului american".
Astfel, Toyota a livrat cu 33.6% mai putine automobile, Lexus cu 40.6% iar Mitsubishi a reusit sa ii depaseasca pe toti cu o scadere de 57%. Chiar daca se afla intr-o permanenta extindere a gamei, Volkswagen a inregistrat o scadere de 19.7%, alaturandu-se conationalilor sai care au scazut cu 22.9% (BMW si MINI) si 19.4% (Audi). Nemtii cu cele mai slabe vanzari au fost insa cei de la Mercedes care au livrat cu 25% mai putine modele.
Lista scaderilor importante se incheie cu rezultatele Honda, in scadere cu 34.2%, si Acura, mai mici cu 29.5%.
Coreenii de la Hyundai au incercat sa isi pastreze un nivel constant al vanzarilor din luna martie, reusind o scadere de numai 5%, performanta fiind impartasita si de Subaru care a vandut cu 3% mai putin. Kia a fost insa brandul care a rupt tiparul crizei, reusind o crestere timida de 0.6%, comparativ cu luna martie 2008.
via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Principalii actionari in industria auto sunt marii petrolisti deoarece sunt direct interesati sa-si vanda carburantul.
Bancile sunt instrumentele lor delucru deoarece astfel isi finanteaza afacerile.
Momentul "0" a venit, sau va veni, petrol este putin iar traditionalii costructori de auto nu-si vor mai vinde turismele si camioanele din cauza ca nu mai este combustibil.
Transportul electrificat, sau pe alte surse energetice va fi la moda. Problema este sa dispui de minti luminate sa le si proiecteze si sa le si execute.
Sistemul bancar este in deriva si deoarece trebuie rapid sa se reorienteze , nu prea mai crediteaza pe marii constructori de autovehicole . Deci schimbare de macaz la nivel inalt.