Volkswagen l-a angajat pe Jost Capito, omul din spatele lui Ford Focus RS
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a anunţat astăzi oficial investirea lui Jost Capito în funcţia de şef al diviziei sale de motorsport. Capito, care a făcut istorie în cei 11 ani petrecuţi la Ford, va prelua funcţia de la Kris Nissen începând cu data de 1 mai.
În vârstă de 53 de ani, Capito se bucură de o vastă experienţă în lumea automobilelor de performanţă. Cariera sa se leagă de cele mai importante nume din industrie. Totul a început în 1984, când a fost angajat de BMW în funcţia de inginer de dezvoltare pentru motoare de performanţă. A trecut apoi la Porsche 5 ani mai târziu, fiind responsabil la început de organizarea competiţiei Carrera Cup şi mai apoi de toate campionatele desfăşurate sub egida constructorului din Stuttgart.
În 1996 trece în tabăra celor de la Sauber Petronas Engineering HG, pentru ca din 1998 să coordoneze activitatea echipei de Formula 1 Sauber Red Bull.
Din 2001, Capito lucrează la Ford unde va avea o contribuţie importantă la dezvoltarea modelelor Focus RS, Focus ST şi Fiesta ST.
În tot acest timp va ocupa funcţia de director al departamentelor Ford Global Performance Vehicles şi Motorsport Business Development. Câtă vreme s-a aflat în această poziţie, Jost Capito a supervizat activitatea ambelor divizii de performanţă Ford, americană (SVT) şi europeană (RS).Pe lângă experienţa de manager, Jost Capito s-a remarcat şi ca pilot. El a participat la mai multe concursuri de anduranţă, fiind chiar câştigătorul categoriei camioane în cadrul Raliului Dakar din 1985.
via l carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Lamborghini a lansat oficial un disc vinil care conține sunetele celor mai cunoscute motoare V12 ale sale, inclusiv cel al noului Revuelto. Alături de discul vinil, Lamborghini oferă și 3 pick-up-uri cu graficele mărcii. (10.05)
-
Compania italiană de anvelope Pirelli a anunțat că a început producția de anvelope noi pentru celebrul Ferrari Enzo. Noile anvelope create special pentru modelul exotic arată la fel ca acum 22 de ani, însă beneficiază de o compoziție de ultimă generație. (09.05)
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
- Noi detalii despre Opel Frontera: preț de pornire de 24.000 de euro
- Șeful Volkswagen: mașinile hibride plug-in, necesare datorită plafonării interesului pentru modele electrice
- Ford schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
- Invazia chineză
- Lamborghini: nu vom încerca să prindem din urmă Ferrari Purosangue
VW a luat pe cel ce a facut noul design la Camaro de la GM.
Apoi au luat unu si de la Ford.
Acuma is fac fabrica de asamblare in US.
Au planuri mari pe continentul automobilelor.
nu au cum sa stie ei asta, e grea meseria de jurnalist :))