Salonul de la Tokyo nu se anuleaza, dar se adapteaza crizei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Asa cum au promis, oficialii Asociatiei Producatorilor de Automobile din Japonia (JAMA) au luat o decizie definitiva cu privire la organizarea editiei de anul acesta a Salonului Auto de la Tokyo. Se pare ca evenimentul va avea loc insa in conditii mai restranse, mai multe modificari fiind adoptate pentru organizarea sa.
Pana pe 24 martie, doar 14 mari branduri si-au anuntat prezenta, printre acestia numarandu-se: Alpina, Daihatsu, Porsche, Ferrari, Subaru, Lotus, Honda, Hyundai, Maserati, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Suzuki si Toyota. In total, pana in prezent doar 122 de companii de profil din opt tari si-au anuntat prezenta la eveniment, cu 50% mai putine decat anul trecut, cand au participat 246 de expozanti.
Nume grele ale industriei auto si-au anuntat deja absenta, mai nou BMW, Mercedes si Volkswagen alaturandu-se deciziei constructorilor americani General Motors, Ford si Chrysler. De asemenea, patru mari constructori de camione din Japonia au anuntat ca vor lipsi de la salon.
Pentru a putea organiza editia de anul acesta organizatorii au recurs la o serie de masuri drastice care presupun scurtarea perioadei de desfasurare si micsorarea spatiului expozitional.
Astfel, salonul isi va deschide portile timp de 13 zile si nu 17 asa cum o facuse anul trecut, in timp ce spatiul pus la dispozitie participantilor se va injumatati, el urmand sa insumeze doar 22.877 de metri patrati.Tot la capitolul masuri de criza, japonezii au trecut anularea expozitiei de vehicule comerciale mari. Pentru a creste insa numarul participantilor, organizatorii au decis sa ofere acces gratuit elevilor de scoala elementara si celor de liceu.
via | JustAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (0)