Germanii vor sa aiba un milion de vehicule electrice pe sosele pana in 2020
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cancelarul german Angela Merkel are planuri mari privind infrastructura Germaniei si mai ales a vehiculelor care vor circula pe aceasta. Oficialul german este pe cale de a finaliza un proiect, care pregateste introducerea in circulatie a 1 milion de vehicule electrice pe soselele germane pana in anul 2020. Proiectul are scopul de a oferi o prima pentru cumparatorii de vehicule electrice, dar valorea acestei prime nu a fost inca discutata.
O prima pentru achizitia de vehicule ecologice ar fi necesara deoarece aceste modele au un pret ridicat de achizitie, in principal din cauza costului ridicat de productie al acumulatorilor folositi. Prima de achizitie a vehiculelor electrice va fi acordata incepand cu anul 2012, si ar trebui sa atraga mii sau chiar zeci de mii de cumparatori de vehicule electrice. Odata ce Germania va avea suficiente vehiculele electrice pe sosele, infrastructura de statii de incarcare ar trebui sa isi mareasca amploarea rapid, iar modelele de acest gen ar putea deveni extrem de populare. Singura problema din planul cancelarului german Angela Merkel ar fi opozitia verzilor, care pretind ca planul acesteia vizeaza doar vehiculele electrice si nu ia in vedere vehiculele care ruleaza pe surse de energie regenerabile. Opozitia din Germania considera ca modelele care folosesc surse de energie regenerabile ar trebui sa fie si ele finantate de stat la achizitie si ca sunt cel putin la fel de utile pentru publicul german.
Producatorii germani de automobile se pregatesc deja pentru aceasta schimbare, fiecare constructor anuntand deja dezvoltarea unui model electric. Astfel, grupul VAG va lansa modelul Volkswagen Up in 2013, iar Daimler colaboreaza cu Tesla pentru a crea Smart-uri electrice. BMW si divizia sa MINI au creat deja un model electric intitulat Mini e, care a fost testat de publicul din Statele Unite ale Americii. Pe langa asta, BMW doreste sa introduca o marca speciala pentru vehicule ecologice, care are deja in plan un model electric. Audi va folosi platforma lui Volkswagen Up pentru a crea un model electric de clasa premium, pe cand Opel ar putea crea un model bazat pe conceptul Ampera, inspirat puternic din tehnologia lui Chevrolet Volt.
Via | drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Si iar vor fi Germanii inainte cu multi ani decat altii (sa vedem cand va apare Dacia -Logan-s-au nu ..electric?? si cine va vrea sa il cumpere?!