Germanii vor sa aiba un milion de vehicule electrice pe sosele pana in 2020
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cancelarul german Angela Merkel are planuri mari privind infrastructura Germaniei si mai ales a vehiculelor care vor circula pe aceasta. Oficialul german este pe cale de a finaliza un proiect, care pregateste introducerea in circulatie a 1 milion de vehicule electrice pe soselele germane pana in anul 2020. Proiectul are scopul de a oferi o prima pentru cumparatorii de vehicule electrice, dar valorea acestei prime nu a fost inca discutata.
O prima pentru achizitia de vehicule ecologice ar fi necesara deoarece aceste modele au un pret ridicat de achizitie, in principal din cauza costului ridicat de productie al acumulatorilor folositi. Prima de achizitie a vehiculelor electrice va fi acordata incepand cu anul 2012, si ar trebui sa atraga mii sau chiar zeci de mii de cumparatori de vehicule electrice. Odata ce Germania va avea suficiente vehiculele electrice pe sosele, infrastructura de statii de incarcare ar trebui sa isi mareasca amploarea rapid, iar modelele de acest gen ar putea deveni extrem de populare. Singura problema din planul cancelarului german Angela Merkel ar fi opozitia verzilor, care pretind ca planul acesteia vizeaza doar vehiculele electrice si nu ia in vedere vehiculele care ruleaza pe surse de energie regenerabile. Opozitia din Germania considera ca modelele care folosesc surse de energie regenerabile ar trebui sa fie si ele finantate de stat la achizitie si ca sunt cel putin la fel de utile pentru publicul german.
Producatorii germani de automobile se pregatesc deja pentru aceasta schimbare, fiecare constructor anuntand deja dezvoltarea unui model electric. Astfel, grupul VAG va lansa modelul Volkswagen Up in 2013, iar Daimler colaboreaza cu Tesla pentru a crea Smart-uri electrice. BMW si divizia sa MINI au creat deja un model electric intitulat Mini e, care a fost testat de publicul din Statele Unite ale Americii. Pe langa asta, BMW doreste sa introduca o marca speciala pentru vehicule ecologice, care are deja in plan un model electric. Audi va folosi platforma lui Volkswagen Up pentru a crea un model electric de clasa premium, pe cand Opel ar putea crea un model bazat pe conceptul Ampera, inspirat puternic din tehnologia lui Chevrolet Volt.
Via | drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, ar putea să amâne planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice. Dacă se confirmă, interdicția ar urma să intre în vigoare din 2040. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Si iar vor fi Germanii inainte cu multi ani decat altii (sa vedem cand va apare Dacia -Logan-s-au nu ..electric?? si cine va vrea sa il cumpere?!